SandyEyeCandy Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Jeg hater å ha rett. Der var det tomt, gitt Det var noe dritt, men da var det vel ikke meninga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rombeporfyr Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Edit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rombeporfyr Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Edit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antonius Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Enda en oppdatering fra meg: Tispa er tom. Siden jeg har en historie med flere tisper som jeg har problemer med å få flere enn et kull på, leiter jeg nå etter eksterne årsaker. Jeg har beskrevet historikken mer i denne tråden: http://hundesonen.no/forum/topic/79190-tispe-som-ikke-faar-eggloesningikke-tar-seg/#entry1931428 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts