Toya Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 ja, lørdag er kjent for at man ska spise namenam... toya får også nammenam på lørdager... her er noen biler... Flink til å følge med... smisking... (litt bra bilde da...) følge med på fisken ja... Fisk er nam nam altså.. nam nam... Bambiii øyne ja...
vipsen Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 For hu der har jo ikke dådyrøyne da Spiser hun hele greien?
Toya Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 takk takk :D B) japp Toya er kjempe fin... hva gjør ikke hunder for fisk ... hehe...
Hilde90 Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 Kule bilder Du har ikke sokker på deg
Toya Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 For hu der har jo ikke dådyrøyne da Spiser hun hele greien? skal jeg love deg... er vekke på null komma niks...
Mud Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 He he:) Glad i fisken sin ja...Så nydelig hun er! Mine hunder får bare fisken sin ute.Og de spiser ikke SÅ mye!Lørdagsgodt her er kraftbein,eventuellt elgbein. Eller ei halv høne(favoritten til Loke)
Zander&Pia Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 stilig, så ut som om hun virkelig ville ha den ja mine får vom i kveld de, de elsker å ligge å tygge på det
Toya Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 Kule bilder Du har ikke sokker på deg haha... kom rett fra dusjen da... og nei... har ikke sokker på... He he:) Glad i fisken sin ja...Så nydelig hun er! Mine hunder får bare fisken sin ute.Og de spiser ikke SÅ mye!Lørdagsgodt her er kraftbein,eventuellt elgbein. Eller ei halv høne(favoritten til Loke) ok... de jeg kjøper i vanlig butikk får a bare ute... men den her er sånn uten mye lukt.. så den får hu inne... dobbelt så dyr fisk da men... ja, toya liker sånn bein greier hu og... pleier å kjøpe i sverige, sånne oksebein knokkel sak... og det elsker hu og halv høne? er det med bein og? ja... VIL ha fisk mamma ! NÅÅÅÅÅ! søte jenta mamma sin
Mud Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 [quote name='toya' date='Jan 21 2006, 22:25 22' post='146147' halv høne? er det med bein og?
Toya Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 hmmm... er det greit å la de spise hønse bein? trudde de ikke skulle ha sånne bein jeg? nei ikke de hele fiskene...
Mud Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 hmmm... er det greit å la de spise hønse bein? trudde de ikke skulle ha sånne bein jeg? nei ikke de hele fiskene... Så lenge de er råe så gjør det ikke noe...Loke får råe fiskeben og han.Det er bare varmebehandlede man skal passe seg for.Pan tålte ikke tørrfòr så han levde på høner,rå fisk og alt annet jeg kom over av kjøtt og ben.
Toya Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 ok det visste jeg ikke, så da lærte jeg noe nytt i dag og... kanskje jeg skal prøve det på toya en gang også
Monika! Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 Der ja. hihi, nydelige Toya så ut som hu koste seg ja
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar