icebluelagoon Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Psst... Line har endel!(flest av Felix og Kite,men...) Men hun synes at det er så innmari kjedelig å laste opp alle osv... Ta og mas litt på henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Kom igjen Line Nå trenger man jo ikke laste inn bildene på f.eks Photobucket, nå kan man jo legge dem som vedlegg! Det sparer jo en god del tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Ok da De kommer, skal bare legge dem inn på pc'n og forminske dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Nå kommer de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Kom igjen Line Nå trenger man jo ikke laste inn bildene på f.eks Photobucket, nå kan man jo legge dem som vedlegg! Det sparer jo en god del tid! Kan du sende meg en PM og forklare det litt nærmere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Resultater da? Noen som fikk med seg sheltiene f.eks.? Jenny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Resultater da? Noen som fikk med seg sheltiene f.eks.? Jenny? En av sheltiene til han dommeren ble BIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Tok endel bilder av andre hunder i dag jeg åsså, lurer på om det er Mona som er på det ene, men vet ikke Å så var det noen av en Borzoi... Så tror jeg at jeg så sheriff, Miko snusa på han, vet ikke om mamma'n han's fikk det med seg Turde ikke spørre om det var han Åssen så borzoien ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Kjempegøy å se bilder fra utstillingen, blir bare litt mer irritert over at været da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 flotte bilder men må bare spørre, bruker dere blitz når dere tar bilder innendørs? sånn som inne i haller på utstillinger så blir bildene ti ganger bedre uten blitz i hvertfall om hundene er i ringen og en står på litt avstand(bildene blir faktisk lysere uten blitz). og til alle gratulerer med utstillings resultatene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 23. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 flotte bilder men må bare spørre, bruker dere blitz når dere tar bilder innendørs? sånn som inne i haller på utstillinger så blir bildene ti ganger bedre uten blitz i hvertfall om hundene er i ringen og en står på litt avstand(bildene blir faktisk lysere uten blitz). og til alle gratulerer med utstillings resultatene. Jeg brukte blits ja *prøve å skru av blits neste gang* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Line: Dette bildet er av en av mammas cavalierer, kan du maile det til meg i full størrelse? Kjenner igjen mamma på de lilla buksene http://forum.hundesonen.com/index.php?act=...type=post&id=73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Sheriff var der vettu, jeg fikk ikke med meg noe jeg føler jeg. Så det er helt riktig, jeg så det ikke. De jeg så snurten av var, Julie, Mona og Anders. Miko, men viste det ikke før nå (jeg så han i ringen og da tenkte jeg: nydelige farger på den papillonen der), Line og Felix, en wippet kjente jeg igjen og Lill og hennes Borzoi, hun Tine Therese med Nana var å hilste på Sheriff. vet ikke om hun er her på sonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Gøy at noen så oss da..hehe.. Her er de få bildene som ble tatt med mitt kamera. Først er whippeten til Anders søster Camilla. Og så er det Lill, meg og Guro, lekkert bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 namen får et utrolig godt bilde det var av oss trioen med mynder! Virkelig lekkert altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 namen får et utrolig godt bilde det var av oss trioen med mynder! Virkelig lekkert altså. Ja, det var veldig fint! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar