Basse Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Her er noen bilder fra utstillingen i Pingvinhallen (flere kommer lenger ned på siden): En Cavalier King Charles Spaniel, farge: ruby Tine Therese og Nana Mona (og Julie) Rocky og broren til eieren hans Trine. Duracell og en chihuahua jeg ikke vet navnet på... Duracell Duracell og eier Cesilie i ringen. Julie og Mona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Kjempe fine bilder! Kan du sende meg/legge ut bildet av meg og Felix? Vil se det, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Flere bilder: Trykk på dem for å forstørre dem. En "labbetusshunden" Dolly. Hun er fra Old Dreams D-kull Lill og Serchej Line og Felix Line og Felix "in action" Guro handler... En nydelig pomme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Haha, "lekkre" bilder av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Synes bildene er kjempefine jeg Legg gjerne ut flere om du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Flotte bilder Katarina! Meeen, kunne ikke lagt til litt tekst på dem? Ser hvem som er Line og Felix og Julie og Mona, men resten vet jeg ikke av å se på dem... *føle meg litt dum* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Så fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Hvem er den rubycavalieren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Flotte bilder Katarina! Meeen, kunne ikke lagt til litt tekst på dem? Ser hvem som er Line og Felix og Julie og Mona, men resten vet jeg ikke av å se på dem... *føle meg litt dum* Tusen takk! Du får takke de som ble tatt bilder av Hihi, jeg kan i alle fall legge til tekst på de jeg vet hvem er Om jeg har flere bilder? Jeg har 75 bilder totalt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Tusen takk! Du får takke de som ble tatt bilder av Hihi, jeg kan i alle fall legge til tekst på de jeg vet hvem er Om jeg har flere bilder? Jeg har 75 bilder totalt :D Legg ut noen flere? Morsomt å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Hvem er den rubycavalieren? Jeg vet faktisk ikke Skulle egentlig finne ut av det, men vi gikk så mye frem og tilbake og kikket hit og dit og bort og frem... Så det ble aldri noe av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Jeg vet faktisk ikke Skulle egentlig finne ut av det, men vi gikk så mye frem og tilbake og kikket hit og dit og bort og frem... Så det ble aldri noe av... Så ut som en av mammas sine, bare derfor jeg lurte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 vi elsker bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 "Labbetusshunden" heter Dolly Hun er fra Old Dreams D-kull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Legg ut noen flere? Morsomt å se bilder Hihi, det er bare det at så mange av dem er nokså uklare, men jeg skal da kunne grave frem noen bilder til Nana Mona (og Julie) Julie og Mona "in action" To dalmiser Mer folkemengde! En søt pom Resten av bildene er nokså uklare eller forhåndsvis like de jeg allerede har lagt ut... Så ut som en av mammas sine, bare derfor jeg lurte... Jeg lurer på om det var fra kennel Tibama ja, men jeg vet ikke... Den var bare så nydelig og jeg har jo falt Pladask for Cavalier, så da ble det ett snikfotograf-bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Morro å se bilder. men hvordan gikk det med Sonen hundene?? Mye bra eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Fine bilder. Skikkelig snikfotograf ja. Høhø. Og bildet av Mona og Julie, eller Mona og rompa til Julie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Fine bilder. Skikkelig snikfotograf ja. Høhø. Og bildet av Mona og Julie, eller Mona og rompa til Julie Hihi, jeg følte meg egentlig litt dum, det var liksom Andre folk sine hunder... og så meg da som veiva rundt med kameraet... Men så var det en søt hund der, en der, en der, en kul der, også denn da, også..... Hehe, vurderte faktisk å skrive den siste delen av den siste setningen din, meeeen... Bra du skrev det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Noe du ikke visste Katarina!! Du møtte meg også,jeg stod sammen med Line,jeg stod ikke med Kite så det var ikke rart du ikke skjønte det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Tok endel bilder av andre hunder i dag jeg åsså, lurer på om det er Mona som er på det ene, men vet ikke Å så var det noen av en Borzoi... Så tror jeg at jeg så sheriff, Miko snusa på han, vet ikke om mamma'n han's fikk det med seg Turde ikke spørre om det var han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Siden jeg ikke kan slette dette innlegget så får jeg bare benytte det til å si at det var kosli å møte folka fra hundesonen i Sandefjord Gratulerer med flotte resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Nei,liker ikke bilder av meg selv men,men... *Hilser tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Nei,liker ikke bilder av meg selv men,men... *Hilser tilbake* Var det du som hadde mørkt hår og grønn jakke? I tilfelle er jakka di med på det ene bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Haha,joda! Det var meg vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Haha,joda! Det var meg vettu! Aha, ja men da har jeg jo møtt enda en fra sonen da Legg gjerne ut noen bilder om dere har noen folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar