Gå til innhold
Hundesonen.no

avlastning til hunden vår :)


charlen
 Share

Recommended Posts

Hei..Vi har en nydelig og snill korthåret bordercollie. 2 og 1/2 år. Ser no etter at eg ble syk, så trenger voffsen vår mer en hva vi kan gi den :( vi har 5 barn i huset, så vant til barn. Veldig snill og god hund.. Men litt lettskremt..kvepper lett, og kan bli lett redd, og gjemme seg hos oss. Zita er sosial både med andre hunder og mennesker. Utrolig kosete.. Ingen tegn til noe aggresjon eller noe..Noen som er interessert i enten å bytte litt på å ha henne? Eller ha henne innimellom? Vi bor i Nordhordaland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Lucy Vi bor 8 min fra knarvik..Hun er litt redd katter når vi treffer de ute..Men inne vet eg ikke helt.. Tror hun hadde blitt mer nysgjerrig da..Hadde en liten kattunge utenfor her, på trappen.Som sikkert hadde gått seg bort.. Den var hun veldig nysgjerrig på. Så tenker katt ikke er et problem..Tror hun kunne blitt venner med de fleste dyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en voksen katt som er vandt med hund, samt en voksen hannhund som er vandt med besøk :) Jeg kan gjerne passe hun noen dager i strekk innimellom om dere trenger hundefri et par dager i blandt, så fremt hun går greit med katten, og kan være alene (med hunden min) mens jeg er på jobb?

Jeg bor i Bergen, så det fordrer at dere kan levere og hente hun her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...