Gå til innhold
Hundesonen.no

EFIT fra Kolbotn

Recommended Posts

Skrevet

Prøver meg på enda en EFIT jeg, synes det er så koselig!

08:00 - Vekkerklokken ringer og jeg tvinger meg selv og Nemi ut av sengen. Jeg prøver å bli et A-menneske. :sleep:

IMG_1407_zps4jzc8xkr.jpg

09:00 - Nemi har fått mat allerede og venter på å få komme ut mens jeg spiser frokost.

IMG_1408_zpsghqytrqs.jpg

10:00 - Vi har kommet oss ut på dagens første luftetur! Nemi synes båndtvang er kjedelig. :P

IMG_1409_zpsslixctpr.jpg

11:00 - Siden jeg er alene hjemme denne helgen så rydder jeg kjøkkenet og spionerer litt på naboene utenfor.

IMG_1413_zpsgm9horob.jpg

12:00 - Ser på en dokumentar om ulver i USA på tv'en.

IMG_1415_zpsrkgypzy2.jpg

13:00 - Rydder litt mer på kjøkkenet og funderer på om jeg skal lage meg noe lunsj. Nemi lurer på om det er noe godt å få. Jeg klarte ikke å si nei til det blikket, så hun fikk en skje leverpostei.

IMG_1417_zpsvbj8gvkm.jpg

14:00 - Jeg lagde meg lunsj omsider, og valget falt på Fjordlands risengrynsgrøt. Ja, jeg er veldig glad i sukker og kanel.

IMG_1418_zps3f5ly6z4.jpg

15:00 - Vi har kommet oss ut på en lengre tur og Nemi nyter finværet!

IMG_1421_zpsvsixrhue.jpg

Bonusbilde - Det er en inngjerdet fotballbane like ved huset mitt, så vi stakk innom på vei hjem fra turen så Nemi fikk leke og løpe litt.

IMG_1426_zpsgsbq3lv1.jpg

16:00 - Jeg tar meg en dusj, men siden det ikke frister å legge ut bilde av det på Internett så får dere heller et bilde av min gærne hund.

IMG_1429_zps5iyxmvpb.jpg

17:00 - Jeg henger opp litt nyvasket tøy. Pfft, og mamma sier jeg er ubrukelig hjemme, og kun roter! :cool:

IMG_1430_zpsprvhe9qt.jpg

18:00 - Min venninne har kommet på overnatting og vi lager taco sammen!

IMG_1431_zpso7jmzycy.jpg

19:00 - Vi spiser fortsatt, tror jeg trøkket i meg 3 porsjoner taco jeg. Nemi har også fått middag, men min var mest fristende å ta bilde av.

IMG_1432_zpsz0tpau5u.jpg

20:00 - Min venninne og jeg har fordøyet maten og ser nå på filmen The Purge.

IMG_1433_zpsbfmfw55b.jpg

21:00 - Vi ble ferdige med filmen etterhvert og dro ut på hundetur igjen for å lufte Nemi. Veldig koselig stemning ute på den tiden. :ahappy:

IMG_1434_zpskl3pp99r.jpg

22:00 - Vi fant ut at det var en oppfølger til forrige film, nemlig The Purge: Anarchy. Den måtte vi se!

IMG_1435_zpsljf3te2m.jpg

00:00 - Vi så fortsatt på film når klokken var 23:00, så det glemte jeg å ta bilde av. Men når klokken ble tolv luftet vi dyret siste gang før vi gikk og la oss. Nemi ble kastet ut av sengen i natt pga. plassmangel og fikk trøst av anden Anna.

IMG_1438_zpsovt3llqf.jpg

Det var denne EFIT'en for denne gangen. :ahappy:

Skrevet

For en flott golden! Herlig å se dem med litt lengde på beina og slanke i kroppen! :) Ser ut som en trivelig dag.

Takk, jeg er veldig fornøyd med kroppen hennes selv. :ahappy:

Skrevet

For en koselig leilighet du har! Og veldig fin hund :)

Hehe, takk. Mamma som har innredet den, skal innrømme det ikke er helt min stil, men hjemmekoselig da! :D

Nemi er virkelig nydelig :wub: Og syns ikke leiligheten var rotete i det heletatt :lol:

Ja, hun er herlig på alle vis. :wub: Den forelskelsen over sin første hund tror jeg aldri går over, men det gjør det vel ikke på de andre heller kanskje? :lol:

For en fin dag, og en nydelig golden!

Veldig enig eier. :aww::lol: