Guest Michellus Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Teit tittel kanskje, men jeg klarer ikke huske hva en bok(serie) jeg leste som liten heter og det irriterer meg grenseløst! Sånn kjapt og gæli husker jeg at det var flere bøker i serien. I den første så følger man en hoppe som går vekk fra flokken sin for å føde et hingsteføll. Han blir født også følger man han etter det. Husker jeg ikke feil heller hadde han en veldig spesiell farge. Som unghest dreper han rivalen sin og enten starter sin egen flokk eller dreper flokken sin leder og tar over flokken. Det er så og si alt jeg klarer å huske. Noen som har peiling på hva hvert fall første boka heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Sølvhingsten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Sølvhingsten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Fine serien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts