Gå til innhold
Hundesonen.no

Nyx trenger pass fra 12.4 - 18.4


Lunatic
 Share

Recommended Posts

Lille Nyx trenger pass fra 12. - 18. april.

Hun er en veldig grei og lydig valp. Litt gira, men sånn er belgerne :P Hun er relativt rolig inne, og hun takler fint rolige dager. Hun går overrens med alt og alle, bryr seg ikke om katter eller andre smådyr (har ikke prøvd å ha de løse sammen, men hun bryr seg ikke om degusene mine). Hun er glad i å hoppe på joggere på tur, men kaller man henne inn og oppholder henne så går det fint.

Nyx er ikke så glad i å være alene hjemme. Hun bør sitte i bur, eller så kan hun bli kreativ.

Ellers så er hun bare verdens største koseklump :wub: Får hun ikke nok kos så TAR hun kos :P

10968590_10206434474368931_7729869435832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Jeg har såå lyst, men er såklart akkurat iløpet av de 3 ukene jeg har obligatorisk undervisning :icon_cry: Jeg passer henne gjerne en annen gang! :D:D

Må forresten bare finne en dag til uka for litt trening, så svarer jeg på meldingen! :ahappy: (Litt stressa pga. jeg avtalte et møte med banken i går, og møte er i dag - angående mulighetene for boliglån :| )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Jeg har såå lyst, men er såklart akkurat iløpet av de 3 ukene jeg har obligatorisk undervisning :icon_cry: Jeg passer henne gjerne en annen gang! :D:D

Må forresten bare finne en dag til uka for litt trening, så svarer jeg på meldingen! :ahappy: (Litt stressa pga. jeg avtalte et møte med banken i går, og møte er i dag - angående mulighetene for boliglån :| )

Å, så dumt! Hun hadde jo hatt det så kult med Luiz :D Det får bli en annen gang :ahappy:

Ikke stress med det! Skjønte at du sikkert hadde en del å gjøre. (Lykke til! Det går sikkert supert! :D )

Hvor i landet?

Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor to timer unna (om ikke det blir for langt), men jeg ønsker meg terv i framtiden og kan kanskje stille opp. Og så kan det ikke være løpetid i bildet, for mine to gutter er gale :P Har også fire katter, men de er vant til hunder :) Kan tilby ca 1,5 times turer hver dag og kanskje en dag eller to der vi er ute 2-5 timer og masse kos og oppmerksomhet :) Litt usikker på om jeg har skole, men da sitter jeg uansett hjemme og har forelesning over nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo supert ut :D Hun er jo straks syv mnd, så det kan jo hende løpetiden kanskje kommer snart, men jeg håper den kan vente noen mnd til :P Vi kan jo se litt nærmere om det kommer eller ikke :)

Det er jo en søndag jeg må levere henne, så de to timene kan jeg ta på tog :) det går nok fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at hunder og kattee også kjenner hverandre da :) jeg har også 3 katter og en hund som går kjempebra sammen- men kommer der fremmede hunder er det mye fresing og flykt på de :P

Absolutt. Vi bor ikke med katt til vanlig, og ser de egentlig sjeldent, men hun trenger eventuelt bare en advarsel for å gi seg. Hun er jo selvfølgelig nysgjerrig, men hun klarer å la dem være, hun klarer å ikke bry seg, hvis hun merker at katten er uinteressert :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo straks syv mnd, så det kan jo hende løpetiden kanskje kommer snart, men jeg håper den kan vente noen mnd til :P

Normalen for belgertisper er at de løper første gangen når de er rundt året, så jeg ville ikke stressa med det på henne enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene er vant til at det er fremmede hunder på besøk. Jeg ser jeg jobber den søndagen (ferdig kl tre), det går tog til Kongsvinger og buss til rett utenfor døra her jeg bor. Kunne ha hentet henne på Kongsvinger om jeg hadde hatt bil :/

Men ja, se det an, og det kan jo hende noen nærmere deg kan passe henne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...