Tine Kristine Lindbeck Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Skrevet 13. Mars 2015 Stakkars Pia, Hu har blitt redd for meg Jeg går på krykker etter en skade fra gymmen. Hva skal jeg gjøre. Hu rygger unna og vil ikke ha kos. Hun går heller inn i kennelen enn og komme til meg. Hun har alltid vært forsiktig om jeg ber hun om det. Men ikke så ille. Hva skal jeg gjøre? Hun var ikke redd for de når jeg gikk på krykker sist, altså snart 3år sia. Og heller ikke når pappa gikk på krykker nesten et år senere enn meg! Hva skal jeg gjøre ? Utrolig trist og se at hun blir redd og går mort istedefor og komme til meg. Noen som har forslag ? Siter
rosinbolle Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Skrevet 13. Mars 2015 Jeg tenker at du bare skal la henne være og ikke gi henne noe oppmerksomhet når du går med krykkene. La henne finne ut av det selv. Hvis du står og ser på hvordan hun reagerer og "lager scene" kan det være forsterkende, så bare la henne være krykkene er vel midlertidige? 2 Siter
maysofie Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Skrevet 13. Mars 2015 Hun virket jo ikke redd i går? Hiv på bånd slik at du ikke må kjefte på henne for at hun går bort Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 13. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2015 Hun virket jo ikke redd i går? Hiv på bånd slik at du ikke må kjefte på henne for at hun går bort Hun var redd i går Bånd ? hva er det, har jeg det ? hahah Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 13. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2015 Får vel bare gi hun tid, men problemet er at vi må trene litt og Siter
maysofie Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Skrevet 13. Mars 2015 Hun var redd i går Bånd ? hva er det, har jeg det ? hahah Du har masse av de, så bruk de! 1 Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 13. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2015 Du har masse av de, så bruk de! Hehehe, ja ikke sant de er jo bare til pynt da Siter
Recommended Posts