Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
Haha. Det her er seriøst det dummeste jeg har vært med på.. Skal aldri mer i mitt liv spørre om noe mer her inne. OG kongen, den svarte lever maks ett par timer... så det kjøper jeg ikke :)
Men det er jo brukerfeil, kongen er ikke ment for å tygges på i flere timer. Du må rydde den bort når den er tom.
Skrevet

Jeg har også en sluke-staff. Legger jeg bare V&H i skåla er det borte i et (kaaanskje to) jafs. Det samme gjør han om den er frossen - bare at da setter han den gjerne fast i halsen i tillegg :P

Har god erfaring med å blande ut vommen i vann, sånn at det får konsistens som grøt. Da er han nødt til å slikke det i seg og har ikke mulighet til å jafse i seg store biter om gangen. Ellers tilsetter jeg det vi har liggende av rester av frukt og grønt i kjøleskapet; epler, gulrot, banan, brokkoli, ris osv :)

Skrevet

Men det er jo brukerfeil, kongen er ikke ment for å tygges på i flere timer. Du må rydde den bort når den er tom.

Men kongen går før innholdet for å si det sånn. Hvis man gnager i filler kongen så kommer jo alt innholdet..
Skrevet

Men kongen går før innholdet for å si det sånn. Hvis man gnager i filler kongen så kommer jo alt innholdet..

Er kongen i minste laget for hunden din? Min setter makulerer så og si alt. Men hun greier ikke tygge istykker kongen. Str large.

Skrevet

Er kongen i minste laget for hunden din? Min setter makulerer så og si alt. Men hun greier ikke tygge istykker kongen. Str large.

En staff er en staff altså :sleep: Ikke noe holder i det gapet der :teehe: Min ødelegger også den største svarte.

• Like 1
Skrevet

Her er det største svarte. Titusen biter på en halvtime ;)

Jeg som trodde JEG hadde en destruktiv staff :teehe: Han tar ikke rotta på den røde engang :P