Gå til innhold
Hundesonen.no

Uformell treningsgruppe Konnerud, Drammen


*Marianne*
 Share

Recommended Posts

Er det noen som trener, eller vet om noen som trener litt sånn "avslappet og uformell" lydighetstrening e.l på Konnerud i Drammen? Jeg trenger noen å trene med, eller bare på samme plass som, men føler ikke jeg for tiden passer inn i noen av treningsgruppene til Drammen brukshundklubb, hverdagen og overskuddet passer ikke for å trene mot konkurranse o.l, og jeg har liksom fått inntrykk av at treninger der er veldig lagt opp for konkurranse (si gjerne fra hvis det ikke er sånn). Jeg kjenner at jeg savner et hyggelig miljø å trene litt forskjellig i, og som er litt fleksibelt (at man ikke må møte opp) hvis hverdagen blir travel i perioder, men som allikevel er interessert i å "trene ordentlig" ikke bare drikke kaffe;) Derfor tenkte jeg å høre om noen trener litt sånt i nærheten av her jeg bor, og kanskje er litt i samme situasjon. Jeg kan jo være heldig å få positiv respons:)

Det er jo mange andre med hund her i nærheten, men jeg vet jo ikke hva de driver med annet enn å gå tur:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg trenger det ikke nødvendigvis være faste dager. Har stort sett tirsdagen som er opptatt fast. Det kan nok være litt varierende hvor lenge jeg kan trene også, og Linux er ikke veldig sosial av seg (med andre hunder, særlig hannhunder), så etter lang pause fra fellestreninger kan det nok bli en del utfordringer å bruke hodet på, og fort sliten hund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...