Artemis Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Skrevet 9. Februar 2015 Servicehunden Neon (5) er en av Norges dyrehelter i kåringen til Agria Dyreforsikring. Som den eneste servicehund utdannet for å varsle epilepsianfall har Neon reddet livet til matmor Bente flere ganger. Artikkel på NKKs sider 1 Siter
Guest vivere Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Skrevet 9. Februar 2015 Både Neon og matmor Bente er noe helt for seg selv. Flink fotograf er hun (Bente) også og hennes nesten daglige oppdateringer fra sine ski- og løpeturer i marka er en fornøyelse iblandet noe alvor å lese. Jeg rett og slett elsker den dama Siter
Siri Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Skrevet 9. Februar 2015 Både Neon og matmor Bente er noe helt for seg selv. Flink fotograf er hun (Bente) også og hennes nesten daglige oppdateringer fra sine ski- og løpeturer i marka er en fornøyelse iblandet noe alvor å lese. Jeg rett og slett elsker den dama Og hun gikk på Ås sånn ca omtrent samtidig med meg, hun . Ja, et par år før eller noe sånt da Siter
Guest vivere Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Skrevet 9. Februar 2015 Og hun gikk på Ås sånn ca omtrent samtidig med meg, hun . Ja, et par år før eller noe sånt da Underviser i GIS ved NMBU. Tøff dame Siter
Recommended Posts