westieFia Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Hei! Jeg trenger pass til min Westie i en langhelg i mars. Er rimelig ny på østlandet, så lurte på om noen her inne som kunne anbefale noen gode hundepassere. Håper noen kan hjelpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Er hun/han grei med andre hunder og kan være alene med Tinka en arbeidsdag, kan jeg passe, jeg. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Er hun/han grei med andre hunder og kan være alene med Tinka en arbeidsdag, kan jeg passe, jeg. Ida, du er så utrolig grei du! Skulle ønske du var naboen min! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 @Aya. Det hadde vært kjempekoselig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Jeg anbefaler @ida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 @lena bor i Oslo og har egen hund som bor hjemme hos foreldrene nå mens hun studerer, veldig fornuftig og hyggelig jente. Har linket henne tråden. Edit: Det var visst feil nick... husker ikke nicket hennes, hun er ikke så ofte her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Nicket står i første innlegget, da @ingvildoline Jeg glemte å si at her i huset er det ikke noe bur eller grinder, så hundene ligger hvor de vil i hundesenger, menneskesenger og sofaer om menneskene er hjemme eller ikke og det er en regel jeg forventer at gjestehunder også følger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Nicket står i første innlegget, da @ingvildoline Jeg glemte å si at her i huset er det ikke noe bur eller grinder, så hundene ligger hvor de vil i hundesenger, menneskesenger og sofaer om menneskene er hjemme eller ikke og det er en regel jeg forventer at gjestehunder også følger Mente selvfølgelig nicket til venninnen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Hold deg langt unna "Hundeglede" ihvertfall:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts