RTMZ Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Heisann, For noen uker siden har jeg og valpen min (NEG, 7mnd) flyttet til Stokkanhaugen. Før har vi bodd i Nederland, hvor han vokste opp sammen med en amerikansk staffy/boxer, og hadde mange andre hundevenner. Han går bra med hund i alle alder og begge kjønn. Jeg kjenner at han savner å leke med andre hund. Det er derfor at jeg ønsker å finne en venn til han. Finnes det noen i Stokkan/dragvoll området som kunne tenkt seg en venn til hunden sin? Jeg går maks 1 time i Estenstadmarka (er da også litt avhengig av hunden din ;-) ) Hvis det er noen som kan hjelpe min lille venn gjerne si ifra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrsnipp Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Hei! Jeg og min lapske vallhund tispe på 9mnd går ofte tur i Estenstadmarka. Hun er en veldig glad og sosial hund så hun hadde nok syntes det hadde vært helt toppers å gå tur sammen :-) Bare å ta kontakt her hvis du er interessert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts