Hunter Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Skrevet 19. Januar 2006 AArgh! Alex har fått ørebetennelse for første gang, fyyy for en lukt... Må vi til vet. eller?
Renate A Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Skrevet 19. Januar 2006 Ja det bør dere. Det er smertefullt og dere trenger mest sannsynelig medisin (øredråper).
Hunter Skrevet 19. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2006 Oki, tenkte kanskje det fantes noe reseptfritt...
Renate A Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Skrevet 19. Januar 2006 Du kan jo prøve å vaske ørene og se om det går over, men hvis han klør så ville jeg gått til vetten. Chicka hadde MYE ørebetennelse når jeg fikk hun fra omplasseringen og det er vondt og blir vanskeligere og vanskeligere å få bort jo lenger hunden går med det. Samt at det kan sette ned hørselen til hunden din. Jeg ville dratt til vetten og sjekket hvis det lukter høgg liksom, og heller vært nøyere med å vaske ørene regelmessig etter det.
Hunter Skrevet 20. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2006 Ja, det ble nok litt uregelmessig rens i det siste. Så kom kulda, med regn og slaps som piska oss i trynet på kveldsturene våre. Og jeg tenker det ble den avgjørende faktor... Vi skal til vet klokka to i dag.
Ricco Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Skrevet 20. Januar 2006 jeg hadde gått til vet og fått dråper.
Renate A Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Skrevet 20. Januar 2006 Ja, det ble nok litt uregelmessig rens i det siste. Så kom kulda, med regn og slaps som piska oss i trynet på kveldsturene våre. Og jeg tenker det ble den avgjørende faktor... Vi skal til vet klokka to i dag. Hvordan gikk det??
Hunter Skrevet 20. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2006 Han måtte få beroligende for at hun skulle få kikke og rense skikkelig. Han er faktisk veldig slakk ennå, ligger bare å drøser... hmm... Har jo snart gått to timer... Han har vært oppe å gått litt, men veeldig sjanglete... Vi fikk Fucidin-dråper. Så vi får se om ikke det hjelper...
Renate A Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Skrevet 20. Januar 2006 De Fucidin dråpene lindrer kløen etter et par dager og er kjempe fine. Blir litt klissete rundt ørene, men det går bort når man slutter på dem. Flott å høre at det gikk bra hos vetten.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar