Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Tidi eller Blondie trenger pass 11-15 januar. Mamma og pappa kan ta den av hundene som ikke får pass.

Tidi har løpetid nå, og kommer til å ha det i den perioden jeg trenger pass. Hun er en aktiv frøken ute, men rolig inne. Hun kan finne på å leke med andre hunder inne, men hun er grei å snakke til. Drar i bånd, men er kjempe lydig å ha løs.

Blondie er med på alt, men tåler veldig godt rolige dager. Ganske rolig både inne og ute. Hun er fryktaggresiv mot andre hunder og kan dermed bråke litt i bånd på tur i passeringer med andre hunder. Det er kanskje greit å møtes først om hun skal bo med en annen hund for å se om hun går overens med hunden :)

Skrevet

Vi kan passe Blondie :) Jeg har kun en vakt den perioden (senvakt fire timer) og ellers ingen planer.

Skrevet

Haha, jeg ser den @Wachita. Like greit at Tidi er hos mamma og pappa som har tispe selv.

Tusen takk, @ingvildoline :D Mulig jeg må levere henne dagen før om det går fint. Jeg må sjekke når jeg skal reise :)

Glemte helt å skrive at begge hundene klarer seg fint alene i flere timer :) Men kanskje greit at du et litt hjemme når Meesha er som han er med tisper. De to gikk jo greit sammen inne da jeg passet Meesha sist :)

Skrevet

Hadde ikke vært redd for å ha Blondie alene hos oss, men for hennes del vil jeg ikke at Meesha og hun skal være alene sammen, haha :P Siden Blondie er kastrert er det null stress :) Edit: Går helt fint om du leverer dagen før:)