Lica Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Sonenorakelet! Jeg er på jakt etter et tre (falskt) som skal stå ute og det har lys i form av små kuler. Det minner om noe ala dette: http://www.kvikki.no/blomster-tre-med-lys men det er mye større og har ikke slike blomster. Jeg så det hos et hus når jeg gikk tur, men jeg fikk meg ikke til å ringe på for å spørre hvor de hadde kjøpt det Noen som vet hva jeg snakker om som vet hvor jeg får kjøpt noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Jysk har hatt noen små trær til salgs nå før jul. Finner ingenting på nettsidene, men mulig de har igjen i butikkene? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 29. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Takk! Jeg skal sjekke ut Jysk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts