Ane Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Hmm... Tenke litt på den. @Ane Jeg er ikke på fellestur for å måtte løpe fra idioter som "bare må". Da går jeg heller tur alene. Neida, var bare tull Jeg vet i hvertfall om en kollega som er veldig glad i den turen, og hun har hund som ikke er så glad i andre i bånd, så da tenker jeg det ikke er kjempe "hilsetur" Kjenner en del som har gått den før, og har ikke fått inntrykk av at det er det. Jeg tenkte ikke på det før du sa det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 De som kjenner hverandre går som regel sammen oppover. Det blir fort delt ganske greit opp da folk går i forskjellig tempo, og gjerne er mer opptatt av å prate enn å lufte hunder. Eg har ingen problemer med å gå med mine oversosiale dotter der, men ser at det kan bli litt mer utfordrende med tre Neida, var bare tull Jeg vet i hvertfall om en kollega som er veldig glad i den turen, og hun har hund som ikke er så glad i andre i bånd, så da tenker jeg det ikke er kjempe "hilsetur" Kjenner en del som har gått den før, og har ikke fått inntrykk av at det er det. Jeg tenkte ikke på det før du sa det Kanskje da, får se når vi våkner. Kan evnt danne baktroppen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts