Gjest Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2014 Flotters Har du mulighet til å komme deg til Åsane eller? Det har jeg Skal få til å være der til 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2014 Jeg kan nok i helgen, men har ikke helt for meg timeplanen enda Vet jeg skal på kino med min datter en av dagene hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 25. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2014 Jeg kan nok i helgen, men har ikke helt for meg timeplanen enda Vet jeg skal på kino med min datter en av dagene hvertfall Si fra når du får kabalen til å gå opp du, så skal jeg nok få møtt deg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2014 Jeg troor jeg kan hele helgen! xD min mann skal på jobb lørdag, så da kan jeg hvertfall. Tror ikke jeg skal noe søndag eller mandag heller (: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Jeg kan i helgen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Når passer det da? Imorgen i 1 tiden? Eller søndag i 1 tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Når passer det da? Imorgen i 1 tiden? Eller søndag i 1 tiden? Samme for meg hvilken dag det blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Jeg kan ikke søndag likevell, da skal Khal få en lekedate med sin søster (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Jeg kan ikke søndag likevell, da skal Khal få en lekedate med sin søster (: Imorgen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Imorgen da? I morgen kan jeg! (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Skal vi si imorgen Kl 13 da? @Cattn @Mardina @Ingvildoline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Skal vi si imorgen Kl 13 da? @Cattn @Mardina @ingvildoline Gjerne! Men hvor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Gjerne! Men hvor da? Tenkte på hundegården så de kan løpe løs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Tenkte på hundegården så de kan løpe løs Hadde ikke din fått løpetid da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Hadde ikke din fått løpetid da? Vi trodde det men hun lurte oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Vi trodde det men hun lurte oss Ahh, men da kan vi jo prøve Bare advarer mot at min kan være litt innpåsliten på tisper. Det er godt mulig at han skjønner at hun er valp og ikke lukter så godt enda, men jeg kan ikke garantere noe..... Han jukka t.o.m på en Labrador hannhund i dag.... Den grisen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Ahh, men da kan vi jo prøve Bare advarer mot at min kan være litt innpåsliten på tisper. Det er godt mulig at han skjønner at hun er valp og ikke lukter så godt enda, men jeg kan ikke garantere noe.... Han jukka t.o.m på en Labrador hannhund i dag.... Den grisen! Vi prøver og om det blir for voldsomt så tar vi bare å går tur isteden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Vi prøver og om det blir for voldsomt så tar vi bare å går tur isteden Jepp Da sees vi utenfor der i morgen Håper noen av de andre kommer også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Jepp Da sees vi utenfor der i morgen Håper noen av de andre kommer også Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Når klokken og slik? Og hvooor jeg er ikke helt sikker på hvor den ligger.. Noen som vet om Midtun Zoo er åpen i morgen? skulle kjøpt potesokker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 26. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Når klokken og slik? Og hvooor jeg er ikke helt sikker på hvor den ligger.. Noen som vet om Midtun Zoo er åpen i morgen? skulle kjøpt potesokker.. Vi ble enige om klokken 13.00 på luftegården i Åsane. Forutsatt at den ikke er stappfull av andre hunder Midtun zoo er åpen ja(står ikke noe annet på nettsidene) og jeg skal bort der selv, så jeg kan jo møte deg der og så kan vi gå bort til luftegården sammen. Og så møter vi @Enits der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Vi ble enige om klokken 13.00 på luftegården i Åsane. Forutsatt at den ikke er stappfull av andre hunder Midtun zoo er åpen ja(står ikke noe annet på nettsidene) og jeg skal bort der selv, så jeg kan jo møte deg der og så kan vi gå bort til luftegården sammen. Og så møter vi @Enits der Det høres jo ypperlig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Hvor kjører du fra @Cattn? Jeg vet ikke helt hvor hundegården er og må ta buss fra Loddefjord ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Hvor kjører du fra @Cattn? Jeg vet ikke helt hvor hundegården er og må ta buss fra Loddefjord ;p Fra Lone (Mellom arna og nesttun) Men jeg kan sikkert plukke deg opp en plass om du vil det ? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Skal på midtun zoo selv før hundegården for å kjøpe mat @Wachita du kan komme til meg eller jeg plukker deg opp på terminalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts