Gå til innhold
Hundesonen.no

Puppia- og valpeseler ønskes kjøpt!


Lunatic
 Share

Recommended Posts

Jeg er på utkikk etter Puppia-seler eller noe lignende til lille Nyx, for jeg har innsett at hun drar som bare pokker, og det + halsbånd er ikke beste kombinasjonen for liten valpenakke.

Jeg er ikke så kresen på farger, alt går fint :)

Trenger nok størrelse M og oppover i Puppia og tilsvarende i andre seler. Hun er en liten Terv på 14 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jeg har en Hurrta y-sele og en Puppiasele du kan få for noen kroner om du vil?

Puppiaselen, svart, er i størrelse XL (tro meg, den er mye større enn det ser ut som :P Passer nok valp fra 5-7 mnd og oppover). Aldri brukt på Angus da den var for stor til han da vi kjøpte den, men brukt noen ganger på Alice.

Hurrta y-selen, rødbrun(?), er i størrelse 60 eller 70. Godt brukt på Angus fra 3-6 mnd alderen og på Alice før hun begynte å legge seg litt mer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Hurrta y-sele og en Puppiasele du kan få for noen kroner om du vil?

Puppiaselen, svart, er i størrelse XL (tro meg, den er mye større enn det ser ut som :P Passer nok valp fra 5-7 mnd og oppover). Aldri brukt på Angus da den var for stor til han da vi kjøpte den, men brukt noen ganger på Alice.

Hurrta y-selen, rødbrun(?), er i størrelse 60 eller 70. Godt brukt på Angus fra 3-6 mnd alderen og på Alice før hun begynte å legge seg litt mer ut.

Det høres bra ut! Vil veldig gjerne ha dem :) Hvor stor valp tror du passer i 60/70-selen?

Hvor mye vil du ha? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Det høres bra ut! Vil veldig gjerne ha dem :) Hvor stor valp tror du passer i 60/70-selen?

Hvor mye vil du ha? :)

Nais! :) Vel, Angus var ca like gammel som Nyx da han fikk sin og han var ikke en bollevalp heller. Den hadde fortsatt litt å gå på så vi kunne bruke den litt lenger enn to uker (overdriver litt, men ja, valper vokser fort :P ).

Nei, aner ikke. 100 kr? Høres det greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nais! :) Vel, Angus var ca like gammel som Nyx da han fikk sin og han var ikke en bollevalp heller. Den hadde fortsatt litt å gå på så vi kunne bruke den litt lenger enn to uker (overdriver litt, men ja, valper vokser fort :P ).

Nei, aner ikke. 100 kr? Høres det greit ut?

Haha, jeg forventer ikke at den passer i evigheter nei :P er jo derfor jeg heller kjøper brukt enn nytt. Det blir fort veldig dyrt!

Hundrings høres veldig bra ut! Sender deg PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyx kommer til å bli en del større enn lille Gneis, ja. Er snart på størrelsen hennes nå... :P sjekket M Puppia på jobb og den er nok altfor liten allerede. Så L og oppover! :D

Herreguuud! :lol: Allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...