Lunatic Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Jeg er på utkikk etter Puppia-seler eller noe lignende til lille Nyx, for jeg har innsett at hun drar som bare pokker, og det + halsbånd er ikke beste kombinasjonen for liten valpenakke. Jeg er ikke så kresen på farger, alt går fint Trenger nok størrelse M og oppover i Puppia og tilsvarende i andre seler. Hun er en liten Terv på 14 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Jeg har en Hurrta y-sele og en Puppiasele du kan få for noen kroner om du vil? Puppiaselen, svart, er i størrelse XL (tro meg, den er mye større enn det ser ut som Passer nok valp fra 5-7 mnd og oppover). Aldri brukt på Angus da den var for stor til han da vi kjøpte den, men brukt noen ganger på Alice. Hurrta y-selen, rødbrun(?), er i størrelse 60 eller 70. Godt brukt på Angus fra 3-6 mnd alderen og på Alice før hun begynte å legge seg litt mer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 5. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Jeg har en Hurrta y-sele og en Puppiasele du kan få for noen kroner om du vil? Puppiaselen, svart, er i størrelse XL (tro meg, den er mye større enn det ser ut som Passer nok valp fra 5-7 mnd og oppover). Aldri brukt på Angus da den var for stor til han da vi kjøpte den, men brukt noen ganger på Alice. Hurrta y-selen, rødbrun(?), er i størrelse 60 eller 70. Godt brukt på Angus fra 3-6 mnd alderen og på Alice før hun begynte å legge seg litt mer ut. Det høres bra ut! Vil veldig gjerne ha dem Hvor stor valp tror du passer i 60/70-selen? Hvor mye vil du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Det høres bra ut! Vil veldig gjerne ha dem Hvor stor valp tror du passer i 60/70-selen? Hvor mye vil du ha? Nais! Vel, Angus var ca like gammel som Nyx da han fikk sin og han var ikke en bollevalp heller. Den hadde fortsatt litt å gå på så vi kunne bruke den litt lenger enn to uker (overdriver litt, men ja, valper vokser fort ). Nei, aner ikke. 100 kr? Høres det greit ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 5. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Nais! Vel, Angus var ca like gammel som Nyx da han fikk sin og han var ikke en bollevalp heller. Den hadde fortsatt litt å gå på så vi kunne bruke den litt lenger enn to uker (overdriver litt, men ja, valper vokser fort ). Nei, aner ikke. 100 kr? Høres det greit ut? Haha, jeg forventer ikke at den passer i evigheter nei er jo derfor jeg heller kjøper brukt enn nytt. Det blir fort veldig dyrt! Hundrings høres veldig bra ut! Sender deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Gneis brukte M i puppia i en uke fra uke 8 til 9 og hun bruker i dag str 70 i Hurtta y-selen. Bare for å gi deg et eks, det er jo ikke så lenge siden du så henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 5. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Nyx kommer til å bli en del større enn lille Gneis, ja. Er snart på størrelsen hennes nå... sjekket M Puppia på jobb og den er nok altfor liten allerede. Så L og oppover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Nyx kommer til å bli en del større enn lille Gneis, ja. Er snart på størrelsen hennes nå... sjekket M Puppia på jobb og den er nok altfor liten allerede. Så L og oppover! Herreguuud! Allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 5. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Herreguuud! Allerede? Kanskje en bitteliten overdrivelse, men med min hukommelse så er huk godt det Hun er ganske stor allerede altså. Gi henne en mnd så er hun nok ganske så nære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts