Gå til innhold
Hundesonen.no

hvordan er dommerne

~Marlene~

Recommended Posts

Skrevet

Utstilliger er jo for at man skal bevare rasen da. Ha mest mulige rasetypiske hunder. Hver enkelt dommer har også forskjellige ting de er nøye på. Noen er kanskje ikke så nøye på bitt f.ex, men andre er ekstremt nøye igjenn..

Hvor er det du skal stille?

Skrevet

De vil nok slå ned på eventuelle feil hunden har som ikke er innen for rase standaren, det er jo det de BØR gjøre.

Hva er feilen på hunden din?

Skrevet

Jeg synes ikke du skal tenke så mye på de utstillingsgreiene, men det har jeg jo sagt til deg før. Du får bare prøve og se hvordan det går, er ikke noe mer å gjøre med det.

Skrevet

Still for å ha det gøy, ikke for å vinne :wink:

Utstilling er gøy selv om man ikke får noe som helst. Man får kritikker som man lærer masse av,blir kjent med nye hundefolk og jeg personelig synes at jeg knytter sterkere bånd til hunden min på det.

Skrevet

Oscar har en feil, er usikker på hvor mye dommerne ser på feilen hans, men jeg kommer til å stille han likevel jeg. For det er jo moro bare å stille. :)

Skrevet

Loke er for høy :)

Men han skal stilles fordet han..en gang i hvertfall :wink:

Men det har da ingen betydning for hundens verdi for meg hvordan utfallet blir.Utseendet er det minst viktige med en hund...

Skrevet
Loke er for høy :)

Men han skal stilles fordet han..en gang i hvertfall :wink:

Men det har da ingen betydning for hundens verdi for meg hvordan utfallet blir.Utseendet er det minst viktige med en hund...

Oscar er og alt for stor. :wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...