Margrete Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Gode, dype lommer Str XS, litt stor i str. Bruker du normalt S, vil du passe i denne uten noe under. Bruker du normalt XS så er denne fin i overgang høst/vinter vinter/vår. Plass til en fleece jakke. Samme farge som på bildet. Selges litt brukt 850,- (ny pris 1250,- ) Kjøper betaler porto Selges fordi den ikke sto til mine forventninger, og trenger ikke skapfyll da noen helt sikkert har lyst på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Blæ, jeg er for lubben!!! Ellers hadde jeg kjøpt den! Bruker S/M til vanlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 25. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Blæ, jeg er for lubben!! Ellers hadde jeg kjøpt den! Bruker S/M til vanlig Ja den blir nok litt liten til deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts