linea Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Hei jeg heter linea og har nettopp oppdaget denne fine siden og håper at jeg er velkommen, så prøver med et innlegg til, ønsker meg noen turvenner, noen som har lyst å gå turer sammen? Hadde vært kjempekoselig, linea Siter
Guest lijenta Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Da bør du fortelle hvor i den vide verden du bor så blir det lettere å få treff Siter
linea Skrevet 24. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2014 Jeg bor i moss og ønsker turvenner i området rundt moss, kjører bil så er fleksibel på sted Siter
simira Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Det ligger under Østfold, så da regner jeg med det er i nærheten der. Det er flere fine aktive hundeklubber i Østfold, jeg kjenner flere både i Fredrikstad og Indre Østfold (Askim) hundeklubber. Halden har vel også en, om jeg ikke husker feil. Det er jo et fint sted å bli kjent med folk. Siter
Recommended Posts