Helianthus Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Jeg bestilte dette fantastisk flotte halsbåndet og kobbelet fra Stormy's Dog Store i Østerrike. Dessverre viste det seg at halsbåndet er akkurat for lite Jeg kan evt. bruke bare leiebåndet, men dersom noen er interesserte i å kjøpe halsbåndet og kobbelet, eller evt bare halsbåndet, så selger jeg begge deler for det 300,- (Jeg har betalt over 400,- for det selv). Hvis noen er interessert i å kjøpe det så rop ut! Omkrets på halsbåndet er ca 35-36 cm, og kobbelet er 180 cm langt. Fargene er nydelig teal/mørk grå med refleks. Perfekt i høstmørket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 17. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2014 Jeg bestilte dette fantastisk flotte halsbåndet og kobbelet fra Stormy's Dog Store i Østerrike. Dessverre viste det seg at halsbåndet er akkurat for lite Jeg kan evt. bruke bare leiebåndet, men dersom noen er interesserte i å kjøpe halsbåndet og kobbelet, eller evt bare halsbåndet, så selger jeg begge deler for det 300,- (Jeg har betalt over 400,- for det selv). Hvis noen er interessert i å kjøpe det så rop ut! Omkrets på halsbåndet er ca 35-36 cm, og kobbelet er 180 cm langt. Fargene er nydelig teal/mørk grå med refleks. Perfekt i høstmørket! Solgt! Kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. November 2014 Rapporter Share Skrevet 17. November 2014 Solgt! Kan slettes Da trykker du på rapportknappen i en av innleggene og skriver der at tråden kan stenges, så får moderatorene det med seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 17. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2014 Takk for tipset! Ved en liten feiltagelse rapporterte jeg innlegget ditt, men jeg håper det går bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts