xxx12345 Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2014 Lyden min er borte. Noen tips til hvor jeg kan finne den igjen? Lenovo maskin, et år gammel, win8. Siter
Tabris Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2014 - Er du sikker på at lyden ikke er "mute" på selve videoen du spiller av? - Er lyden "mute" på PCen? - Sjekk om lydkliden du har fortsatt står som default setting (Kontrollpanel - Maskinvare ogLyd - Lyd) - Har du plugget i kobling til øretelefoner slik at lyden går gjennom der? Siter
xxx12345 Skrevet 20. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2014 - Er du sikker på at lyden ikke er "mute" på selve videoen du spiller av? - Er lyden "mute" på PCen? - Sjekk om lydkliden du har fortsatt står som default setting (Kontrollpanel - Maskinvare ogLyd - Lyd) - Har du plugget i kobling til øretelefoner slik at lyden går gjennom der? - Gjelder klipp fra nett, som f eks youtube osv. Disse er vel ikke mutet? - Jeg bruker å dempe lyden til vanlig og slå den på når jeg skal se noe. Varsellyder fungerer, så høytalerne virker. - Har sjekket lydkilden, den fungerer. - ingenting annet enn strømkabel er plugget i. Siter
Tabris Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2014 Er det lenge siden du har restartet/slått av maskinen? Prøv det uansett først. Siter
Recommended Posts