Gå til innhold
Hundesonen.no

Cody, The dutch.

Taz

Recommended Posts

Her er Hollenderen min Cody.

Han er en 4 1/2 mnd gammel svær hanne av rasen Hollandsk Gjeterhund.

IMG_3059litebilde.jpg

IMG_3070litebilde.jpg

IMG_3076litebilde.jpg

IMG_3083litebilde.jpg

Ett bilde så dere kan se hvordan han ser ut, hele han.

Han står veldig dårlig på dette bildet også har ikke ørene reist seg enda. Hehe.

IMG_2980litebilde.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nye bilder.. :)

IMG_3176litebilde.jpg

Måtte gjøre bildet lyst i Photoshop ellers hadde du ikke klart å sett Cody.. :D

IMG_3181litebilde.jpg

IMG_3186litebilde.jpg

Ett fint oppstillingsbilde, selv om han står skjevt med den ene bakfoten.

IMG_3187litebilde.jpg

Dette bildet måtte også gjøres lysere, ellers så hadde du ikke sett hodet hans. hehe

IMG_3192litebilde.jpg

IMG_3193litebilde.jpg

Ett søt bilde av Diego. (Etter min meining iallefall. Hehe)

IMG_3203litebilde.jpg

Beste oppstillingsbilde jeg har av Diego. Han så noe skummelt.. Hihi

IMG_3206litebilde.jpg

"Leke"

IMG_3211litebilde.jpg

IMG_3223litebilde.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 weeks later...

Her er noen nye bilder av Cody, som nå er 8 mnd og etter min meining helt nydelig. :icon_redface:

Har ikke så mye av det valpepreget lenger, har selvsagt litt, men ikke så mye. ;)

Ett par hodebilder

IMG_8440lite.jpg

IMG_8731lite.jpg

IMG_8732lite.jpg

Pinne er morsomt

IMG_8760lite.jpg

IMG_8764lite.jpg

Spinkle lille gutten min.

IMG_8769lite.jpg

IMG_8793lite.jpg

Morsomt å løpe

IMG_8975lite.jpg

Cody får "bank" av Hamlet.

IMG_9317lite.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Sinnsykt så flott han er! Wow! Lykke til videre med han, og jeg satser på at vi får tatt noen turer utover sommeren og høsten, siden jeg flytter vestover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er det nytt? Mistet hundene for et par år siden, og var noen år før det igjen vi var på bilferie utenlands, men da måtte vi kjøre på rødt. Tillegg: Denne veiviseren er veldig fin, og helt klar på at man skal gå på rødt fra Litauen (selv om man kommer gjennom Sverige): https://www.mattilsynet.no/dyr/kjaeledyr/reise-med-kjaeledyr 
    • Hvis det ikke er snakk om import av hund og du krysser grensen med bil så kan en kjøre på grønt så lenge alle papirer og vaksiner er i orden. Kommer du med båt eller fly så skal du kjøre/gå på rødt.
    • Du skal i prinsippet alltid gå/kjøre på rødt inn til Norge.
    • De kjører via Sverige, og har rabies og ormebehandling. Men trenger de å kjøre på rødt ved grenseovergangen til Norge på tilbakereisen?? Finnes det også skjema en kan fylle ut når en reiser med hund mellom EU/EØS land? Finner ingenting på Mattilsynet sine sider.    Takk for hjelp
    • Og så en helt ok dag. Var forberedt på det verste, gitt erfaringer fra stedet vi var på. Fikk fineste adferden tilbudt uten krav. Innfridde samtlige forespørsler. .. lenge. Så skjedde tydligvis noe med ham jeg ikke aner årsaken til, og han begynte stresse og sluttet oppføre seg pent, uten å bli veldig vanskelig heller. La seg pent ned på matten sin for å slappe av i 30 minutter på bussholdeplassen, og begynte ikke flippe før de siste 10, da han ble ufyselig vokal mot to huskyer på andre siden av gaten, nyankomne ventende til holdeplassen og livet og universet og alt. 30 min venting akkurat der, rett oppi en travelt trafikkert vei med mye støy fra tungtransport ble å tøye strikken for mye, altså. Han holdt ut fint i 20 min før han fikk eksistensiell angst av å vente så mye lenger enn han er vant med fra før.  Ikke på sitt mest avslappede, men muttern har gått på skole og lært om former og vinkler og komposisjon og sånn derre der, så vi velger heller det bildet som føles mer behagelig å se på, enn det klønete og keitete som viser hvor flink gutt han kan være, men som ikke lar seg beskjære pent:
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...