Border`n Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Hei ! I dag hentet jeg min Border Collie, som er 9 uker i dag Han ble hentet i Stathelle-distriktet, og hjemturen til Blaker ( Sørum ) gikk kjempe bra ! Legger ut noen bilder: 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Gratulere med ny valpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Border`n Skrevet 2. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Takker for det lijenta ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Guri, så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Border`n Skrevet 2. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Guri, så søt Takker ! Det har seg sånn at de fleste er pene da de er valper, men JEG synes disse også er pene som voksne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts