Elisabeth00 Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 Jeg lurer på hvorfor google ikke finner: "Suna Regens Opal Easter Ulimo" Tar jeg vekk ulimo fra navnet hennes, så får jeg opp link til hundesonen her, pluss noen andre relevante sider. Link til kullsøsknene hennes, pluss hennes far. Skriver jeg hele navnet på kullsøskenen hennes, så finner den siden hunden er registrert på med en gang. Why??? Siter
Mackenzie Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 Jeg får opp flere søkeresultater, deriblant hundesonen tråd osv.. Siter
Elisabeth00 Skrevet 19. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2014 Å? Hos meg kommer det ikke opp noe... Får du opp link til whippetarchive siden hennes f.eks? Siter
Elisabeth00 Skrevet 19. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2014 @, takk! Det er samme resultat jeg får når jeg skriver inn kullsøsknenes navn, så da ligger tydeligvis problemet hos meg. Kan det være at nettleseren husker søk jeg har gjort tidligere? Altså før jeg la inn siden hennes? Hmm.. Her? Det er pappan. Siter
Guest vivere Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 Suna+Regens+Opal+Easter+Ulimo Siter
Recommended Posts