bippo Skrevet 24. August 2014 Rapporter Skrevet 24. August 2014 Hei! Valpen min er ganske dårlig i magen, så oppdretter har sagt at jeg bør ta en tur til veterinær fordi han kanskje trenger antibiotika eller noe sånt. Greia er at jeg bor midt i sentrum, har ikke bil, og Bobby blir veldig fort bilsyk (så buss er ganske uaktuelt akkurat nå) så da er Bergen Smådyrklinikk det nærmeste alternativet, er det noen som har erfaring med dem? Det er disse jeg snakker om http://www.bergensmaadyrklinikk.no . På forhånd takk for svar Siter
Eska Skrevet 24. August 2014 Rapporter Skrevet 24. August 2014 Har brukt dem nå mens hunden har hatt lugnebetennelse, syns de er veldig greie. Stort sett, fikk en overaskelse på regningen når de gjorde litt mer enn jeg forventet (de tok røntgen av lungene hans, fant en del grums de skylte ut/tok prøve av og det ble noen kroner ekstra), men det måtte nesten gjøres og da slapp han å komme i narkose to ganger. Forklarer godt og er flink med hunden Siter
bippo Skrevet 24. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2014 Okey, så bra takk for svar! Bør man bestille time der, eller går det greit å komme på drop-in? Siter
Ane Skrevet 24. August 2014 Rapporter Skrevet 24. August 2014 De er veldig flinke og greie! Du må bestille time. Siter
Eska Skrevet 24. August 2014 Rapporter Skrevet 24. August 2014 Aldri prøvd drop-in, vi har kun bestilt time. Siter
mokken Skrevet 24. August 2014 Rapporter Skrevet 24. August 2014 Har ikke erfaring selv, men en jeg kjenner var ikke fornøyd med en av deres vetrinærerer. Men jeg kjenner ikke til detaljene. Siter
bippo Skrevet 24. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2014 Okey takk dere! Det virker som han er ganske mye bedre i magen nå, avføringen er nesten helt fast igjen, og uten spor av blod, så jeg tror kanskje ikke vi trenger å ta turen dit likevel han virker hvertfall mye piggere. Siter
Gjest Skrevet 24. August 2014 Rapporter Skrevet 24. August 2014 Vi har fått behandling for UVI der, helt ålreit opplevelse. Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter
Emilie Skrevet 24. August 2014 Rapporter Skrevet 24. August 2014 Gått der i 15 år med både hunder, katt og andre smådyr, og har egentlig vært veldig fornøyd. Jeg byttet klinikk da jeg fikk anbefalt avliving fremfor utredning hos en hund med vedvarende hudplager OG en anbefaling om å la "naturen gå sin gang" da samme hund hadde en kraftig infeksjon i et ledd (som endte med amputasjon på en annen klinikk!). Så erfaringene er både og, men for det meste har de vært gode. Siter
bippo Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2014 Takk for svar dere! Var der en tur i dag pga UVI, og syns de virket veldig flinke. Jeg har jo aldri vært hos veterinær før, så det er ikke sånn at jeg har så mye å sammenligne med, men vi kommer nok til å fortsette å gå der har nok mye med at jeg har en veldig grei valp også, fikk et termometer oppi rumpa og kunne ikke brydd seg mindre også var det veldig overkommelige priser. Så ja, det var en fin første opplevelse Siter
Recommended Posts