LilleZara Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Jeg har nettopp giftet meg å tatt mannens etternavn. Nå må jeg selvsagt få meg nytt bankkort og pass (har ikke lappen,så trenger ikke tenke på det). Men hva annet? Er det andre som må få beskjed eller går mye automatisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Gi gjerne beskjed til posten, ring til dem og gi beskjed. Det måtte jeg når jeg endret navnet til min mann, for plutselig fikk jeg nesten ingen post. Ellers tror jeg det meste gikk automatisk (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Flere steder enn en aner som trenger navneendring. Noe går automatisk gjennom folkeregisteret, mens fx ulike steder en er medlem trenger beskjed. Ting en abonnerer på osv. Pass, bank, post, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Nkk og andre klubber du er medlemLønningskontoret på jobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts