Cavalierelsker Skrevet 11. August 2014 Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Cavaliervalpen min skjelver utrolig mye etter at jeg har bada han. Han skjelver også når han blir bitte litt våt i pelsen når det regner også. Dessuten vil han ikke gå ut når det regner, hehe.. Hva kommer all denne skjelvingen av? Syns det ser så slitsomt ut for han. Prøver å varme han inn i tepper etc, men syns ikke det hjelper så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierelsker Skrevet 14. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Ingen som har opplevd lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 "Stress" skjelving pga noe han ikke liker? Jeg har en skjelver, som skjelver for alt han synes er ubehagelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Jeg tenker at han fryser jeg - og synes det er ubehagelig å være våt. Puddelfrida skjelver når hun er badet, og jeg tenker ikke noe mer over det enn at hun fryser fordi hun er våt til skinnet og synes det er kaldt og ubehagelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierelsker Skrevet 14. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Ja, det kan jo være litt av hvert! Hadde vært fint hvis de en gang i mellom kunne snakket, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts