Guest Snusmumrikk Skrevet 10. August 2014 Rapporter Share Skrevet 10. August 2014 Jeg har en del hundeutstyr som ligger i en skuff og aldri brukes. Noe er vunnet, noe er feilkjøp og noe er vokst ut av. Jeg setter ikke prislapper på, men kom med bud, så blir vi enig. Det befinner seg i Trondheim, men jeg kan sende mot kjøpers regning. NBF tjenestedekken. Aldri brukt. One size, skal passe alle, men det er nok litt optimistisk. Passer store hunder Hurrta sele. Denne er en del brukt. 70 cm rundt brystkassa på innerste innstilling. Brukt til en tervueren hannhund. Yukon sele. Lite brukt. Størrelse 3+, 39 cm rundt brystkassa på innerste, kan stilles mye. Tynt utstillingsbånd Veldig lite brukt refleks. Disse er knallgode og sitter på hunden uten å skli til alle sider. 65 cm på innerste feste. Kan justeres litt, men ikke mye, strikk under. Reflekskobbel, 180 cm langt, solid, så passer best til store hunder. Ubrukt Flexi, nesten ikke brukt Justerbar sele, aldri brukt, lappen sitter fortsatt på Kobbel. Aldri brukt. 170 cm på det lengste festa som håndtak Reflekskobbel til liten hund/valp. Aldri brukt, 195 cm festa med håndtak Godbitbag med potetrykk i refleks. Justerbart halsbånd. Ubrukt. 30 cm på innerste, pluss 7,5 cm halvstrup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 10. August 2014 Rapporter Share Skrevet 10. August 2014 Glemte denne. Halvstrup med fleece-foring. Aldri brukt str 45 (det grønne halsbåndet er samme som det er bilde av lenger opp her) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. August 2014 Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Justerbart halsbånd. Ubrukt. 30 cm på innerste, pluss 7,5 cm halvstrup Hva er bredden på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 13. August 2014 Rapporter Share Skrevet 13. August 2014 Jeg har en del hundeutstyr som ligger i en skuff og aldri brukes. Noe er vunnet, noe er feilkjøp og noe er vokst ut av. Jeg setter ikke prislapper på, men kom med bud, så blir vi enig. Det befinner seg i Trondheim, men jeg kan sende mot kjøpers regning. Er denne brukt på Terven? Husker du hvilken str den er? Tror nesten jeg har lyst på den samme hva, hvor mye kunne du tenke deg for den? Jeg liker ikke å bestemme priser for andres ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 13. August 2014 Rapporter Share Skrevet 13. August 2014 Ca hvor mye vil du ha for tjenestedekkenet? Er ikke så glad i å bestemme priser jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Jeg vil ha reflekskobbelet. Femtilapp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts