tm100021 Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Ser etter forvert for det tenkte kullet . Valpen vil nok være leveringsklar i November om ting går som planlagt. Her står det litt om å være forvert for oss, vi er veldig opptatt at det skal være en gjensidig avtale der forvert ikke blir utnyttet. Er du interessert eller ønsker å høre litt mer? Bare å ta kontakt, kontaktinfo står på hjemmesiden Forvert må veldig gjerne være utstillingsinteressert selv 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Anbefaler det virkelig! @ og jeg deleier verdens beste Stella, og det er helt perfekt! Hadde vi ikke allerede hatt tre stk i en bitteliten leilighet så skulle jeg mer en gjerne vært forvert! Ikke legg ut bilder av kullet, Lill 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Dust Egentlig bra det ikke passer i høst på noen som helst måte, for da slipper jeg liksom å tenke på det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts