Gå til innhold
Hundesonen.no

Amigo søker ny date, denne gang i Bergensområdet :)


jaktlykke
 Share

Recommended Posts

Røflig rundt 10 - 17 juni engang skal Amigo tappe sperm og sende til Nederland. Skulle det finnes noen med ei løpsk tispe som kunne fristet ham litt så hadde jeg blitt veldig glad for det!

Vi skal til Dyreklinikken Bergen Vest - eksakt dato vet jeg enda ikke da tispa ikke er kommet i løp men er like rundt hjørnet.

Håper noen kan hjelpe!

Jeg kan kontaktes på 98827044 eller send en pm her inne. Eller mail hmt@jaktlykke.com

Helga-Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I morgen tidlig kl 09.00 skal vi være på Dyreklinikken Bergen Vest for å tappe sperm. Jeg har ikke fått tak i noen løpske tisper enda men det går nok bra likevel.

Menskulle det være noen av dere som har anledning til å svinge innom i morgen tidlig så blir jeg kjempeglad! Du får selvsagt litt kompensasjon for bryderiet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg komme med en sånn kommentar som ikke hjelper en dritt.... Hadde Lady hatt løpetid så skulle jeg prøvd å fått til å stille, men dessverre så har hun ikke det... Kanskje en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...