Gå til innhold
Hundesonen.no

Australsk gjeterhund spesial 24 mai m/valpeshow og lp

MegaMarie
 Share

Recommended Posts

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kommer med Homselomsen, gleder meg til å treffe Kelpie folket igjen.. Skal ligge på fasjonable Vormsund Golfhotell fra fredagen, fnis...

Lykke (og 2 kullsøstre) stiller i junior. Gleder meg til å treffe masse fine kelpiefolk igjen

Vi er påmeldt. Makie i lp kl 1 og Irja på valpeshow.

@TullBull dere må komme så jeg får fylt på valpe bulledosen ;)

Hehe, han er mer tenåring enn noe annet nå tror jeg :P Er meldt på en annen minibulle også, tror det er en liten hvit svenske, så det blir morsomt å se. Jeg er ikke fullt så sosial som Bajasen, men jeg overlever forhåpentligvis dagen ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg gleder meg! :)

Etter det uoff. stevne i går så gleder jeg meg til å være i ringen igjen med guttebassen :wub:

Krysser fingrene for fint vær! :)

Btw, er det vanskelig å finne frem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg gleder meg! :)

Etter det uoff. stevne i går så gleder jeg meg til å være i ringen igjen med guttebassen :wub:

Krysser fingrene for fint vær! :)

Btw, er det vanskelig å finne frem? :)

Skal ikke være så vanskelig. Jeg skal prøve ruten ikveld :-P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent men, takk for en fin dag!!;) Bra arrangement, trivelige folk og fint vær!:) Må også si at jeg fikk myyyye finere rosett på 3. Plassen hos dere, enn jeg gjorde på søndagen da jeg gikk 1. Plassen:) Hehe

Veldig fint at Hundegodt også var der så man fikk kjøpt litt diverse :D

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er nok definitivt en del av "spøkelsesalderen", men det er også viktig å ta på alvor så man ikke ved uhell forsterker adferden så den blir en uvane.
    • Er hun ikke i den alderen? Jeg har noe liknende problemer selv, også 5 mnd. Bjeffet plutselig på en dame på bussholdeplassen i dag, uvisst av hvilken grunn. Heldigvis bare sosial bjeffing, som han gjør når han vil noe, men hun ble dessverre ukomfortabel, så måtte fortelle henne at det var vennlig kommunikasjon for å få oppmerksomhet, ikke noen trussel eller advarsel. De høres veldig annerledes ut og serveres mot "inntrengere" på "eget territorium". Kanskje sammenlignbart med hva din gjør? Fordi min er avlet for å vokte, så belønner jeg ham for å være flink gutt og gjøre jobben sin tilfredsstillende når han serverer advarselbjeff på fremmede "inntrengere". Hadde han truet og ikke latt seg avlede hadde jeg kjøpt profesjonell hjelp, men foreløpig er han tilfreds med å få respons på varselet og tar min vurdering av situasjonen som god fisk.  Kjenner du til begrepet sladretrening? 
    • Det er vanskelig å si uten å se hunden. Går dere på noe valpekurs? Isåfall er det et godt sted å spørre. Jeg tenker også at det er veldig viktig med god sosialisering med trygge hunder og folk, og på trygg avstand til "skumle" ting i ulike miljøer generelt, så ikke alt ukjent blir skummelt.
    • Hei! Har en 5 mnd gammel bc valp som knurrer og bjeffer på ting som kommer på avstand, samme om det er kjentsfolk eller fremmede.. hun syntes det er greit når de kommer nærme nok, da vil hun mer enn gjerne hilse og er fornøyd.   idag når faren min kom inn med caps knurret hun og bjeffet her inne, noe hun aldri har gjort før.. noe jeg bør gjøre for å forebygge? hun er dog lett å avbryte enkelte ganger, men mååå liksom bjeffe.. takk for alle svar
    • Jeg kaster lange blikk på Arrak sine jakker. Har brukt en 100-kroners Didriksons jakke fra Finn denne våren, og bra er det, for den har fått juling. Nå som hopping og biting og riving i klær ser ut til å være en ting i fortiden i nær fremtid.. Noen erfaringer med de?   Edit: advarer også mot Hööks sin jakke. Baklomma har rette kanter og er for smal. Lite plass og ting faller ut. Helt ok budsjettjakke, men har en råd til bedre, kjøp bedre. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...