Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemer med header på blogg


Recommended Posts

Jeg har skiftet bloggdesign på bloggen og sliter med å få headerbildet i riktig størrelse. Jeg har ingen egne redigeringsprogrammer, så har prøvd å bruke pixlr.com. Er ikke så veldig flink på bilderedigering, så målet mitt har egentlig bare vært å prøve å få til at bakgrunnen i bildet er litt mer blurry og få til noe skrift på bildet. Men får det ikke til og har gitt opp det nå, vil bare ha et annet bilde som header.

Men problemet er at på designet så står det at headeren skal være 1100x500px, men i selve stilsettet så står det noe annet. Og uansett hvilken størrelse jeg velger å lagre bildet i, så blir det feil i forhold til headeren når jeg legger den inn i stilsettet.

Noen som kan hjelpe og som skjønner seg litt mer på sånne tekniske greier? :)

link til bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan endre størrelsen i stilsettet, slik at det vil passe bloggen mener jeg (:

Hvis du sender stilsettet til meg på pm, så kan jeg sjekke opp i det når jeg kommer på maskinen min hjemme, så kan jeg se om jeg ser problemet ^^ Evt så ligger problemer hvor malene ligger, men det kan jeg også sjekke opp i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...