Ane Skrevet 7. April 2014 Rapporter Skrevet 7. April 2014 Sleng ut en invitasjon her til andre om du vil ha selskap på tur Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Ane Skrevet 7. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2014 Jeg og Ida tenkte oss en tur på Lyderhorn idag, noen som vil være med? Går fra tankanleggene i Skålevik, opp og ned igjen Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Gjest Skrevet 7. April 2014 Rapporter Skrevet 7. April 2014 @Ane Jeg vil være med dere på Lyderhorn når jeg er frisk igjen. Nå er jeg tett i alle åpninger omtrent og kan ikke gå en kilometer uten å høres ut som en hval på land Siter
Snoffe Skrevet 7. April 2014 Rapporter Skrevet 7. April 2014 Blir også med en annen gang, når formen er bedre 1 Siter
Rottisembla Skrevet 7. April 2014 Rapporter Skrevet 7. April 2014 Oooooo me vil vera med ein dag men krever litt planlegging, lyderhorn er oj nesten ein liten ekspedisjon herifra 1 Siter
Recommended Posts