Marianne Skrevet 14. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2005 Hundeklubben jeg var medlem av i mange år er desverre lagt ned.. Har lenge tenkt på å melde meg inn i en annen klubb, jeg savner treningsmiljøet.. Så da lurer jeg på om noen har en klubb å annbefale i Oslo...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2005 Hørt masse skryt om Oslo hundeklubb... De skal visst ha mye tilbud for medlemmene sine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 15. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2005 Hørt masse skryt om Oslo hundeklubb... De skal visst ha mye tilbud for medlemmene sine:) Vet du hvor de holder til? Jeg har ikke bil så det er greit om de ikke trener sånn helt på den andre siden av byen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2005 http://www.oslo-hundeskole.no/index.php?mo...s=pn|67|lang|no Klubben har mange avdelinger:) -Oslo -Asker og Bærum -Romerike -Drammen -Horten -Tønsberg -Sandefjord -Kongsberg -Follo/østfold Gå inn på hjemmesiden for mer info:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2005 Hvor bor du? Har hørt utrolig mye positivt om Stovner hundeklubb! Ta kontakt med dem, om du ikke bor på andre kanten av oslo, selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 19. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2005 Hvor bor du? Har hørt utrolig mye positivt om Stovner hundeklubb! Ta kontakt med dem, om du ikke bor på andre kanten av oslo, selvsagt! Jeg bor heeeeeeeelt på den andre siden av byen...! Men takk for forslaget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 21. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2005 Oslo hundeklubb har jeg hørt har hatt meget gode resultater. Her er linken til deres nettside: http://www.oslo-hundeskole.no Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar