luna Skrevet 11. Januar 2006 Rapporter Skrevet 11. Januar 2006 Noen som har kjøpt hesteutstyr fra http://www.borjes-tingsryd.se/ og kan si noe om kvaliteten på "billig-utstyret"? For et utvalg de har! :-o
Synne Skrevet 11. Januar 2006 Rapporter Skrevet 11. Januar 2006 nei har ikke det:Dmen takk for forslaget:D
Renate A Skrevet 11. Januar 2006 Rapporter Skrevet 11. Januar 2006 Jeg vet om mange som har kjøpt der og jeg har kjøpt der selv og utstyret er bra. Selvfølgelig blir ikke en billig sal til en Stubben sal, men det holder lenge og er bra kvalitet.
Wulfi Skrevet 11. Januar 2006 Rapporter Skrevet 11. Januar 2006 Jeg prøvde for et par år siden, men de sendte ikke til Norge. (Gjør de det nå?)
luna Skrevet 11. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2006 Joda, de sender til Norge Står imidlertid bare at man betaler i norsk valuta, vil dette si samme summen som i svenske kroner, eller omregnet til norske?
vipsen Skrevet 11. Januar 2006 Rapporter Skrevet 11. Januar 2006 Står imidlertid bare at man betaler i norsk valuta, vil dette si samme summen som i svenske kroner, eller omregnet til norske? Tror kursen står i noenlunde likt så sånn sett spiller det ikke store kaserollen...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar