Gå til innhold
Hundesonen.no

noen spørsmål

~Marlene~

Recommended Posts

jeg bare lurer på noe.

mira og vega leker veldig mye ilag. je vil si mira plager vega. men er ikke sikker. hun hopper på vega . biter i ører osv- men det ser ut som vega liker det. hva tror dere?

er det mulig å lære en liten hund apport? hvordan går man fram da

en hund som spiser alt: er det ikke skummelt om hun får i seg rusk :oops:

er mira fryktagressiv? når hun er i hundegården med embla å vil ut til meg, så knurrer å biter hun embla med halen mellom beina (embla plager henne hopper å skal leke med henne) lurer på om hun kan være frykt agressiv?

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan man lære små hunder å apportere:-)

Her står det en veldig god forklaring på hvordan du kan gå frem:

http://www.canis.no/redirect.php?target=/b...ikler.php?id=86

mira og vega leker veldig mye ilag. je vil si mira plager vega. men er ikke sikker. hun hopper på vega . biter i ører osv- men det ser ut som vega liker det. hva tror dere?

Jeg tror at om det hadde plaget den andre hunden din, så hadde den gått sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte apportbukk til Pito i går og i dag løftet hun den og holdt et par sekunder! :)

Før var hun livredd for å løfte noe. Virket nesten som om hun var redd for munnen sin. Men vi begynte så smått med en helt vanlig blyant og så økte jeg til pinner med litt mer vekt og nå løfter hun en bukk på 125g (det er ganske masse for en liten hund som egentlig ikke likte å ha noe i munnen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...