Lunatic Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 09:45 - På vei til byen for å kjøpe sko før jobb. 10:45 - Fant sko i første butikk, så da kommer man tidlig på jobb for å sosialisere de fantastisk søte kaninbebisene 11:35 - Tok en tur på UFF for å se etter frakk. Jeg vil ha frakk. 14:00 - Sjekker at fuglene har det bra 17:00 - Leker med nysgjerrige kulefisk. 20:00 - Rakk ikke ta bilder i mellom 17 0g 20, for det var utrolig mange kunder. MEN jeg ga alle dyrene ekstra mat og vann før søndagen der de er alene. 20:50 - Mat på bursdag! Thailandske fresh rolls, kyllinggryte av noe slag og kyllingsalat. Jeg spiste så mye at jeg trodde jeg skulle sprekke 22:00 - The Doctor-kostymet mitt 00:30 - Hjemme og så fort i seng at jeg glemte bilde 3 Siter
Tabris Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Flere soniser som jobber på dyrebutikk! Og gratulerer med vel overstått! 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Heldig som jobber i dyrebutikk 1 Siter
Lunatic Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Ja! Elsker jobben min Den er fantastisk! Og mye bedre enn å jobbe på Rema, som mamma hadde mast om siden jeg var 16.. Så jeg er superduperfornøyd! Og vi får inn masse rare fisk, som kulefisken Tusen takk, @Tabris! 1 Siter
Teserere Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Så søte kaniner og pippipper 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Akkurat slik en dag skal være, masse dyr 1 Siter
Gjest Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Ja! Elsker jobben min Den er fantastisk! Og mye bedre enn å jobbe på Rema, som mamma hadde mast om siden jeg var 16.. Så jeg er superduperfornøyd! Og vi får inn masse rare fisk, som kulefisken Tusen takk, @Tabris! Hvor jobber du? Siter
Lunatic Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Så søte kaniner og pippipper De kaninene vi har inne nå er de tryggeste, mest sosiale og nysgjerrige kaninbabyene jeg noen gang har møtt De er så fantastiske Akkurat slik en dag skal være, masse dyr Jepp! Jeg liker de dagene jeg skal jobbe best Hvor jobber du? Dyrego på Oslo City Siter
Gjest Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 De kaninene vi har inne nå er de tryggeste, mest sosiale og nysgjerrige kaninbabyene jeg noen gang har møtt De er så fantastiske Jepp! Jeg liker de dagene jeg skal jobbe best Dyrego på Oslo City Gøy! Jobber selv på Drammen Zoo Senter. Siter
Lunatic Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Gøy! Jobber selv på Drammen Zoo Senter. Dyrebutikk er best Siter
Aslan Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Kostymet var kult Og artig å få være med på dyrebutikkjobbedag 1 Siter
Lunatic Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Kostymet var kult Og artig å få være med på dyrebutikkjobbedag Takk takk! Dyrebutikkjobbedag er ganske interessant. Som regel ganske mye å gjøre, men hvis det ikke er det så kan man alltids sosialisere gnagere Siter
Recommended Posts