MerlePerle Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Skrevet 18. Februar 2016 Jeg forsøkte å oppdrive den fysiske butikken deres forrige uke men det virker som de har lagt ned.. :/ Siter
Luna57 Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Skrevet 18. Februar 2016 Jeg fikk ny ordre status Mail etter å ha skrevet her inne. og ny faktura. Med fratrekk for strupen. Jeg etter spurte jo varene endel ganger før de ende,kg dukka opp i posten Så send purring. Ikke gi deg. Ting går usannsynlig treet der på butikken. Hunde sokkene jeg fikk i posten var kjempe fine. Og billige. Selv om portoen et temmelig drøy da.. Lykke til ! Siter
mushi Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Skrevet 10. Mars 2016 Jeg har tatt kontakt flere ganger, men ingen respons. Jeg har funnet det jeg skal ha et annet sted, men hvordan går jeg frem med å kansellere orderen? Hjelp. Finner ikke et nummer å ringe eller noe. Siter
Guest lijenta Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Skrevet 10. Mars 2016 1 time siden, mushi skrev: Jeg har tatt kontakt flere ganger, men ingen respons. Jeg har funnet det jeg skal ha et annet sted, men hvordan går jeg frem med å kansellere orderen? Hjelp. Finner ikke et nummer å ringe eller noe. ville kanselert skriftlig og tatt vare på en kopi Siter
Renate A Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Skrevet 11. Mars 2016 For ganske lenge siden stod det huset som butikken (i1etg) ligger i for salg. Jeg vet ikke hva som har skjedd der, men det ser ikke ut som de har åpent lenger, så jeg ville nok ikke satset på å bestille noe derfa. Siter
Hampus Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Skrevet 11. Mars 2016 Bestilte seler derfra, uten å google først.... De reserverte penger på kontoen min umiddelbart, men noen varer dukket aldri opp. Fikk ikke svar på en eneste henvendelse. Men når jeg kontaktet Mastercard, så ble aldri pengene trukket, kun reservert. Siter
Andrea Hansen Skrevet 31. Juli 2021 Rapporter Skrevet 31. Juli 2021 Har ikke hatt noen problemer med mine bestillinger. Har kjøpt mye fint på salg ??? Siter
Recommended Posts