mokken Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Men da sier vi 17:30 ved Lynghaug Skole på Torsdag. Jeg kommer! Er der en gang mellom 17.30 og 17.50 @Evelzz Kommer du og Lille? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Vi er med! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Vi stikker kanskje innom og henger i bakgrunnen for litt passiv (fra deres side) BAT-trening Hvordan har dere tenkt til å legge opp treningen? Bytte på å være "dommer"? Bytte på å håndtere hverandres hunder? Hilsen hun som aldri har stilt ut før... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Vi kommer litt over seks vi ( vi = meg og Emilie) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Hjelp! Nå fikk jeg ikke prestasjonsangst Hehe, det er jo sant! Må ta i betrakning nivået til alle andre (les: meg). Hilsen frøken "troatpassertrav" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Jeg lurer også på hvordan vi skal legge det opp. Jeg kan ingenting Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lisa Karlsson Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Da kommer vi også :-) er der ca 17:40 i følge bussrutene ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Jeg kan godt da ansvar om dere ønsker det Jeg har vært med på en del ringtreninger før, så jeg kan godt stjele opplegget deres Det vi pleier å gjøre der er å først jobbe med kontakt i stå foran. Folk må jo velge selv hvordan de ønsker å stille opp hunden, om de skal flytte på beina eller la den stille seg fritt opp foran deg, men det første vi trener på er altså å bare stå fint Deretter kan vi gå et par runder rundt, trene på å gå fint Så kommer en del som vi kan velge selv om vi ønsker å ta med eller ikke, det er egentlig litt unødvendig, men det handler bare om å trene med forstyrrelser. Da pleier en og en å gå sikksakk mellom de andre hundene som står fint. Eller så kan to og to hunder møtes på diagonalen og passere hverandre, for å trene på å passere andre hunder og fremdeles gå fint Tilslutt pleier vi å ta hundene på bordet)er det noen som har bord som kunne tatt med?). Nå skal vel nesten ingen av våre hunder på bordet, så det blir bare å stå fint foran dommeren også skal dommeren sjekke tenner, og ta over hele hunden Her kan jo vi godt bytte litt så hunden får trent med ulike mennesker Jeg har fått med meg @GunhildM med gårdshunden hennes og hun tar også med seg en venninne som har en Jack Russel Er det forresten noe som er interessert i å samles på fredag også? Gjerne litt tidligere mens det enda er lyst ute? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Det høres veldig bra ut! Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Sitter på mobilen så beklager dobbelpost. Vi er gjerne med på noe på fredag ogsåSent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Fredag kan jeg mellom 12 og 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Sitter på mobilen så beklager dobbelpost. Vi er gjerne med på noe på fredag også Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Fredag kan jeg mellom 12 og 16 Jeg er ikke ferdig på skolen før 13:55, men jeg kan hive meg ut døren så fort jeg er hjemme, så er jeg kanskje klar rundt 14:30-14:45. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Jeg er også gjerne med på fredag, kan hele dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Vi kan også fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Etter 14 er bra for oss også, da rekker jeg å komme gjennom leseplanen min denne uken Tenker vi utstillingstrening i morgen også da, samme opplegg som i dag? Forresten, om noen stiller seg disponibel til litt generell passeringstrening både i dag og i morgen, blir jeg veldig glad Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Var dessverre en venn av meg som trengte hjelp med noe i dag, så jeg fikk ikke mulighet til å komme. Var ikke hjemme før 18.30. Hvor/når skal dere treffes i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Tusen takk for treningen i dag! Jeg lærte masse og jaggu roa ikke valpenøtta seg litt etterhvert også Vet ikke helt hvem som ble mest sliten av Meesha og meg, haha!Jeg tror ikke vi blir med i morgen, jeg trenger å "pleie influensaen" og sambo hadde så lyst på joggeselskap Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Var dessverre en venn av meg som trengte hjelp med noe i dag, så jeg fikk ikke mulighet til å komme. Var ikke hjemme før 18.30. Hvor/når skal dere treffes i morgen? Samme sted, kl 14.45. Regner med jeg kommer ca kl 15 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Takk for treningen i dag! Dere så flinke ut alle sammen Vi begynte BAT-treningen oppe ved gjerdet til borettslaget, men kom oss til slutt helt ned på banen sammen med alle, og det var virkelig bra! Selv de få gangene han faktisk lagde lyd, så var det en mer kommuniserende tone over det hele, ikke usikker hold-deg-unna-stemmen. Vi skal prøve å komme en tur i morgen også, hvis jeg rekker! Er det noen som har planer om å gjøre dette til en fast greie? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Takk for i kveld I morgen kan jeg nok ikke komme for da er jeg på jobb, men er gjerne hvis vi gjør dette flere ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 @idastef Så bra at treningen gikk bra for deg også Jeg tenker at vi kan skrive i denne tråden når folk har lyst å trene. Jeg har ihvertfall lyst til å gjøre det flere ganger 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Jeg kommer også 15. Jeg leste i går på en skilt at man ikke kunne kjøre inn på skoleplassen før da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Vi kan heller ikke i dag alikevel (håndverkere), men blir med en annen gang! Det var gøy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Jeg synes vi burde gjøre dette til en semifast greie, der vi avtaler et tidspunkt og sted som funker for de fleste, og så kan man komme og møtes og trene på det man vil trene på Jeg vet om minst to til som er interessert i dette for BAT-treningen sin skyld, så vi kan jo gjerne legge inn passeringstrening og sånt også? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Jeg kan bare ikke si en fast dag i uken, for det er så mye annet som skjer. Men jeg et gjerne med innimellom Passeringstrening trenger vi også mye av! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts