mokken Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Jeg tror ikke det er lys på fotballbanen i Nornæsdalen dessverre. Vi har trent litt lp ved den lille grusbanen mellom Lynghaug skole og vannet, der er det litt lys fra turveien 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Jeg stemte litt mange ganger. Hahha. Du kan bare fjerne der jeg er 2 ganger. @ingvildoline Den banen der ved busstoppet ved meg på Damsgård, vet du om det er lys der på kvelden? Det er en lyktestolpe på banen, men vet ikke om det er lys der. Ellers er det to lyktestolper ved veien rett ved. Hender det er andre hunder der, som er løse eller trener LP, men hvis en hel flokk kommer ned dit og "bruker" banen, kommer det vel ingen andre inn for å slippe hunden sin der? Edit: det er svakt opplyst på banen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Jeg er gjerne med har lurt på om jeg skal stille ut Zana, hadde vært kjekt å prøve. Kunne jo ikke det med Raja siden hun var uregistrert. Kan derimot veldig lite om både utstilling og trening i forbindelse med utstilling, så trenger litt hjelp der Torsdager passer veldig bra for meg. Og helger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Låner tråden deres litt. En av Moccas halvsøsken har idag flyttet til Bergen og ny eier har lyst bli litt kjent med andre mynder/hunder i området. Kan jeg tipse om dere og er det lov for en liten valp med mennesket sitt å evt komme og hilse på uten å skulle trene for utstilling? Tenkte det kunne være en fin måte å få nye hundevenner på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 @Tøfflus En salukivalp?! Hun kan få flytte inn hos meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 @Tøfflus En salukivalp?! Hun kan få flytte inn hos meg! Japp, en salukivalp Halvbror til Mocca. Jeg skal også ha en, så da vet du det til neste gang du skal besøke hovedstaden Jeg hadde faktisk tenkt å spørre deg om jeg fikk lov gi ut tlfnr ditt til nye eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Japp, en salukivalp Halvbror til Mocca. Jeg skal også ha en, så da vet du det til neste gang du skal besøke hovedstaden Jeg hadde faktisk tenkt å spørre deg om jeg fikk lov gi ut tlfnr ditt til nye eier Åååå herlig Bare gi henne tlfnr mitt. Men bølla mi slippes ikke med valper eller små hunder nå, han er litt, eh, slem med dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Skal vi si torsdag klokken 16:30 ved Lynghaug skole? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Skal vi si torsdag klokken 16:30 ved Lynghaug skole? Jeg kommer gjerne før om det passer for flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Hvor er Lynghaug skole? Kommer man seg dit med buss om jeg ikke får lånt bil? Torsdag er bra for oss Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 (endret) Hvor er Lynghaug skole? Kommer man seg dit med buss om jeg ikke får lånt bil? Torsdag er bra for oss Sent from my GT-I9506 using Tapatalk I Fyllingsdalen Det gjør du ja! Den ligger 5 min gange fra den første Rema 1000 butikken du kommer til fra tunellen. Ligger da på din venstre hånd i bunnen av første bakken. Så du kan ta både linje 4 og 12. Linje 18 stopper også noen min lengre unna. Endret 2. Februar 2014 av *mokken* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Jeg er med! Men hva som vi tar det litt senere? Jeg er ikke hjemme fra jobb før ca 4, og @Emilie er ferdig litt senere - og hun kan masse om utstilling, oppstillig og fine bevegelser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Jeg kan senere enn 16:30 også, ikke tidligere. Men jeg er med på fredag litt tidligere Edit: Jeg og @ har drevet med utstilling en del år, så vi kan også hjelpe folk @ingvildoline Om du står der jeg plukket deg opp sist, så kan du sitte på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Jeg bare tenker på rushen jeg - for meg tar det godt over halvtimen å komme meg til Fyllingsdalen til 16.30 fra Landås. Derfor greit å ta det litt senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Helt klart. Jeg bor jo ikke langt unna, derfor rush ikke har noe å si for meg. Hva med klokken 17? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 17 passer for oss, det burde 16:30 gjøre også om det ikke er for fullt på bussen. Da er det lite plass til hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 For meg passer det fint hele torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Ser den med at rushtid ikke er så kult å ta med hunden på bussen i altså. Vi kan jo evnt drøye det til 17.30, om det er bedre for folk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Jeg er med! Men hva som vi tar det litt senere? Jeg er ikke hjemme fra jobb før ca 4, og @Emilie er ferdig litt senere - og hun kan masse om utstilling, oppstillig og fine bevegelser Når passer det for deg og @Emilie ? 17:00 eller 17:30? Passer dette for alle andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 17.30 er supert for meg, vet ikke med Emilie. Tror nok hun ikke er ferdig før syv den dagen Men vi har sikkert tenkt å ta enda en trening til helgen, så da kan jo de som vil henge seg på Men jeg tar sikkert med meg Emilies Cujo på torsdag også 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Jeg henger meg på deg @MegaMarie Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Jeg er med! Men hva som vi tar det litt senere? Jeg er ikke hjemme fra jobb før ca 4, og @Emilie er ferdig litt senere - og hun kan masse om utstilling, oppstillig og fine bevegelser Hjelp! Nå fikk jeg ikke prestasjonsangst 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Når passer det for deg og @Emilie ? 17:00 eller 17:30? Passer dette for alle andre? Kanskje vi klarer det. Jeg er ferdig kl 18.00 på jobb, men om @Alvira er så søt og plukker meg opp etter jobb så kan vi nok rekke det, bare bittelitt senere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 @ingvildoline tar dere buss? Samordne oss kanskje, så jeg kommer frem? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 @Ane Jeg kjører, Ingvild bor rett borti her, så hun sitter på med meg Men da sier vi 17:30 ved Lynghaug Skole på Torsdag. Kom når dere kan komme @Emilie 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts