Bellare Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 1. Januar, dagen derpå, sove lenge og dermed lite å gjer Ca. klokka 13 hadde eg komt meg opp av senga, og det var på tide med ein enkel frukost. 14, tid for ein liten runde på nett. 15, henge opp postkasse og vise mamma leiligheta eg har kjøpt 16, på besøk hos mormor og besten. Bikkjene måtte få herje i frå seg litt. 17, skittne bikkjer fulle av hestemøkk og gjørme. Wehooo! 18, Catania lurer på om det kanskje er middagsrestar ho kan få. 19, ut på hytta og hente nokre saker og ting. 20, nesten heime igjen. 21, laste opp bilder på bloggen. Brukte opp siste rest av lagringsplassen 22, vi slappar av i sofaen 23, skrive ned kva maling som må kjøpast inn. 23:30, sjekkar ut Rizzoli & Isles 00:00, hissigproppen 01:00, funne senga! 3 Siter
Aslan Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Skrevet 3. Januar 2014 Wow, den mest effektive dagen derpå jeg har sett på lenge! Flink du er Og søte jenter har du og Siter
Recommended Posts