Gå til innhold
Hundesonen.no

Frisbee & Carlisha (beardis) ++


Frisbee
 Share

Recommended Posts

Jeg har søkt etter min gamle tråd, men jeg har ikke funnet den. Den er vel uansett godt over ett par år gammel. Jeg har også mistet Tinka'en min, siden den gang (post i minnelunden), og vil helst ha en ny tråd. Håper det er greit for moderatorene her inne :)

Jeg har to Bearded Collier: Frisbee (8) og Carlisha (Isha-bikkja, Isha, Ish) (5). De er selvsagt verdens beste Bikkjetroll.

ablogg2_zpse346dac4.jpg


ablogg3_zps0b8ae361.jpg


Frisbee har jeg hatt siden han var den herligste saken på åtte uker, som jeg noen gang hadde sett. Carlisha kom hit da hun var omtrent 2,5 år gammel. De er bestevenner :)



ablogg1_zpsb5f27273.jpg

ablogg4_zps321327b2.jpg

Frisbee:

ablogg7_zps40664066.jpg


Frisbee er for tiden nedklipt (og har vært det ett års tid mer eller mindre). Jeg som ALDRI skulle klippe ned beardisen min blir likevel litt nyforelsket hver gang jeg ser på han :wub:

ablogg3_zps8609f9a0.jpg

Carlisha:

ablogg2_zps54f99d26.jpg

ablogg1_zps869ab1db.jpg

Fra tid til annen har vi ei lita sheltiefrøken på besøk. Pia (12) eier jeg sammen med min mor. Selvom hun bor hos Mamma til daglig, må hun jo få litt spalteplass :)

ablogg3_zps2ab62a73.jpg

Forhåpentligvis kommer det snart valp i hus. Det gleder jeg meg enormt mye til :jump: :jump: ! Vi krysser fingrene for at helsesjekken og øyelysningen går fint, og at moderatorene snart må fikse litt på tittelen til tråden. Legge til et navn og en rase :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...