Frisbee Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Skrevet 30. Desember 2013 Jeg har søkt etter min gamle tråd, men jeg har ikke funnet den. Den er vel uansett godt over ett par år gammel. Jeg har også mistet Tinka'en min, siden den gang (post i minnelunden), og vil helst ha en ny tråd. Håper det er greit for moderatorene her inne Jeg har to Bearded Collier: Frisbee (8) og Carlisha (Isha-bikkja, Isha, Ish) (5). De er selvsagt verdens beste Bikkjetroll. Frisbee har jeg hatt siden han var den herligste saken på åtte uker, som jeg noen gang hadde sett. Carlisha kom hit da hun var omtrent 2,5 år gammel. De er bestevenner Frisbee: Frisbee er for tiden nedklipt (og har vært det ett års tid mer eller mindre). Jeg som ALDRI skulle klippe ned beardisen min blir likevel litt nyforelsket hver gang jeg ser på han Carlisha: Fra tid til annen har vi ei lita sheltiefrøken på besøk. Pia (12) eier jeg sammen med min mor. Selvom hun bor hos Mamma til daglig, må hun jo få litt spalteplass Forhåpentligvis kommer det snart valp i hus. Det gleder jeg meg enormt mye til :jump: ! Vi krysser fingrene for at helsesjekken og øyelysningen går fint, og at moderatorene snart må fikse litt på tittelen til tråden. Legge til et navn og en rase 5 Siter
Aslan Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Skrevet 30. Desember 2013 Åååh, deg har jeg oppdaget i blogglandia gjennom Pilaris-kjersti! Så artig å få lese mer om hundene dine 1 Siter
Frisbee Skrevet 31. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Desember 2013 Åååh, deg har jeg oppdaget i blogglandia gjennom Pilaris-kjersti! Så artig å få lese mer om hundene dine Så gøy at du har sett oss der Siter
Recommended Posts