Nirm Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Noomis nye vaksine kom ikke i en skikkelig oppbavaringsboks, og jeg har selvfølgelig kastet boksen til den vi hadde. Jeg har ikke så lyst til å ha såpass dyre dråper slengende rundt i kjøleskapet, og skulle gjerne hatt den i en boks der den ligger "fast". Slik at dersom den ramler i gulvet, så smeller den ikke rundt inni der. Hetteglasset inneholder 10 ml, og jeg hadde en sånn boks som på bildet. Men det må da finnes andre medisintyper som kommer i liknende forpakninger, eller være mulig å skaffe noe liknende (som evt folk bruker på reiser til å oppbevare slikt i?). Apoteket var det dessverre nok språkproblemer til at jeg overhode ikke fikk noen hjelp, men sonen kan alt og vet alt er jeg overbevist om. So help! Er det noen som har noe liknende liggende og slenge hjemme de ikke bruker eller skal kaste, eller aner om hvor jeg kan få tak i noe til å oppbevare den i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Du kan jo bruke en liten plastboks, og fylle/stappe den med stoff/papir? Da ligger den stødig selv om den skulle falle i gulvet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Noomis nye vaksine kom ikke i en skikkelig oppbavaringsboks, og jeg har selvfølgelig kastet boksen til den vi hadde. Jeg har ikke så lyst til å ha såpass dyre dråper slengende rundt i kjøleskapet, og skulle gjerne hatt den i en boks der den ligger "fast". Slik at dersom den ramler i gulvet, så smeller den ikke rundt inni der. Hetteglasset inneholder 10 ml, og jeg hadde en sånn boks som på bildet. Men det må da finnes andre medisintyper som kommer i liknende forpakninger, eller være mulig å skaffe noe liknende (som evt folk bruker på reiser til å oppbevare slikt i?). Apoteket var det dessverre nok språkproblemer til at jeg overhode ikke fikk noen hjelp, men sonen kan alt og vet alt er jeg overbevist om. So help! Er det noen som har noe liknende liggende og slenge hjemme de ikke bruker eller skal kaste, eller aner om hvor jeg kan få tak i noe til å oppbevare den i? jeg fikk tilsendt fra homopati stedet slik flaske rullet inn i bobleplast jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Hva med en tupperwere boks med bobleplast nedi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Denne kom i en DIIIIGER eske med mer luft enn flaske, så den skrangler rundt inni der... Det løste seg. Jeg får en boks tilsendt nå som er beregnet på hetteglasset (Nirm har lært seg nytt ord idag. ). De passer nemlig så supergodt i den ene skuffa i kjøleskapet mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts