Snoffe Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Da prøver jeg igjen å selge disse bøkene. Skal ha 100kr per bok (kjøper betaler porto) Kan hentes i Ås i Akerhus frem til 14.desember eller i Os i Hordaland fra 16.desember. Rundering i teori og praksis er nesten ikke blad i så her kan du gjøre et ordentlig kupp. På tur med hund av Nina Skramstad Hundekjørernes Alaska Første man til mølla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Handler Alaska boka om? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karianski Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Hvor mye skal du ha for rundering i teori og praksis? *herregud må lære meg å lese* JEg vil ha runderingsboka! Bor i Østfold, men kjenner noen som bor i Ås. Kan jeg gi deg tilbakemelding på henting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Handler Alaska boka om? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenge siden jeg har lesten den nå men... Det handler mye om dette med å ha trekkhunder i Alaska. Det er skrevet litt om det å bruke dem i konkurranse og som fremkomstmiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Hvor mye skal du ha for rundering i teori og praksis? *herregud må lære meg å lese* JEg vil ha runderingsboka! Bor i Østfold, men kjenner noen som bor i Ås. Kan jeg gi deg tilbakemelding på henting? Flott ta kontakt på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts