Guest bikkje1 Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Helt ny rukka-sele i svart, størrelse xs vurderes solgt. Selen ble litt for lang, derfor vurderer jeg å selge den. Helt ny, kjøpt i dag. Ordinærpris er 379,- Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Sikker på at den er for lang? Går den bakerste reimen bak ribbeina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Sikker på at den er for lang? Går den bakerste reimen bak ribbeina? Den stopper akkurat rett før ribbeina slutter. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Den stopper akkurat rett før ribbeina slutter. :/ uhm. Jeg tror da pi sin går til slutten av ribbeina også :-P den sitter som smurt på hun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Jeg kan ta bilde etterpå, så kan dere se. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Ta bilde du. Men den høres passe ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thea Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Vi kjøpte også en sånn, som også ble for lang. Vi gikk tilbake og fikk bytta den. Det var åpent kjøp i tre dager. Så prøv å få bytta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Vi kjøpte også en sånn, som også ble for lang. Vi gikk tilbake og fikk bytta den. Det var åpent kjøp i tre dager. Så prøv å få bytta den Men denne var på tilbud.. Dessuten så er den lapp-tingen borte, og kvitteringen er også borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Helt elendig bilde, men htc suger, og jeg skjønner ingen ting av den. Så det ble bilde av bilde, med ipoto. Men i hvert fall, sånn ser selen ut på over dekken, og da sitter den veldig fint. Men uten dekken blir den litt for lang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Tror den er bra. Men du kan vel stille den bedre inn? Stramme inn halsen og sånt? Om du tar bilde uten blitz er det lettere å se da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 hvordan i huleste finner du størrelse på den? Kjøpte iallefall en til Pi som kom baaak ribbbeina,så vokste hun litt til og nå sitter den bra. Første gang jeg har funnet sele som sitter godt godt på en corgi. så om det er samme sele og du ikke vil ha den kan jeg alltids ha en ekstra her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Utifra bildet, så synes jeg ikke den ser så ille ut jeg. Selv om man ikke ser så tydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Jeg kommer på trening på Økern i morgen, hvordan i huleste finner du størrelse på den? Kjøpte iallefall en til Pi som kom baaak ribbbeina,så vokste hun litt til og nå sitter den bra. Første gang jeg har funnet sele som sitter godt godt på en corgi. så om det er samme sele og du ikke vil ha den kan jeg alltids ha en ekstra her Huh? Men Simba er 7 mnd nå, så han vokser vel ikke så mye mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Jeg kommer på trening på Økern i morgen, Huh? Men Simba er 7 mnd nå, så han vokser vel ikke så mye mer.. jeg gikk i gangen og tittet på selen nå og står ikke størrelse noe sted jooo :S jeg håper jeg kommer imorgen, men atm er jeg ganske sliten så jeg må se ann pi er 6,5 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 jeg gikk i gangen og tittet på selen nå og står ikke størrelse noe sted jooo :S jeg håper jeg kommer imorgen, men atm er jeg ganske sliten så jeg må se ann pi er 6,5 mnd Åja, størrelsen står ikke på selen (kvifor?), men det står på den lappen som henger på når du kjøper den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts